חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

חנוכה 2015- המומלצים השנה

14/10/2015

חנוכה יוצא השנה בתאריכים מעולים. הוא מקדים רק בקצת את כל הבלאגן של חג המולד וראש השנה הנוצרי. כך שאנחנו יכוליל לנסוע ולהינות ממזג אויר מעולה, וכל זה במחירים של “מחוץ לעונה”. ובלי לחשוש ממליוני אנשים שיגדשו את כל סביבותינו.

אני אוהבת שמש, ולכן לא אתעסק איתכם עם כל ענייני הסקי למיניהם, אלא אמליץ לכם על יעדים שבהם תוכלו לברוח קצת מהחורף, להתחמם כראוי, לאוורר את בגדי הים, לשכוח מהכל, לשחות ולשחק בחול :-).

בגדול בגלל פרק הזמן הקצר אני ממליצה להתמקד במקום אחד בלבד, בלי להתפזר.

1. פיליפינים: טוב מי שמכיר אותי ניחש בודאי כבר מראש שזה היעד שאני הולכת להמליץ לכם עליו :-). דצמבר בפיליפינים זה יופי של מזג אויר- לא חם מדי, לא קר מדי. יש לי ארבעה מקומות ספציפיים הפעם:

–          פאלאוון– בדרך כלל אני לא מדברת עליו. אבל דוקא לחופשה קצרה וממוקדת- הוא מתאים בול. יש בו הכל, חופים מטריפים, נופים עוצרי נשימה, בתי מלון מפנקים, פעילויות שונות. כל מה שחופשה מופלאה מבקשת.

–          סאבו- יש כמה נקודות מעניינות בסאבו. בית מלון אחד מדהים (לעשירים..), שאם אי פעם אוכל להרשות אותו לעצמי- אליו אקח את הילדים לחופשה. שחיה עם כרישי לוויתן עצומים, אתרי צלילה וגם טיסה קצרה לאי הוולקני “קאמגין” לטבילה מרגיעה במעיינות החמים. לא צריך יותר מזה.

–          אתרי הנופש המופלאים  בבוראקאי

–          בוהול– שבו על חוף אחד, מצאו שמורה ימית אחת לצלול בה כל היום, לכו לצפות בדולפינים. בקרו ב’גבעות השוקולד’, צאו לטיול קיאקים בים.

   אגב, בפליפינים יש שפע של סופגניות!! והם גם מכינים לביבות מיוחדות מבננות.

2. תאילנד: על החוף בקו-פנגן. בלי להתפזר.

3.  וייטנאם– על החוף במואי נה. פנקו את עצמכם בחופשה שכולה מלונות מדהימים במחירים טובים, בריכה, שמש, ואוכל מעולה וטרי הישר מהים. מסאז’ים וטיפולי גוף מכל סוג. ושפע של פירות טעימים וזולים.

 מי שרוצה יכול גם להתנסות בלימודי גלישת גלים, או גלישת רוח.

מואי נה- המלונות המומלצים שלי

חנוכה בעיני הוא הזדמנות מצויינת להתרעננות ולמילוי מצברים. רק אל תשכחו לקחת אתכם חבילת נרות צבעוניים מהארץ, ותוכלו להכין חנוכיות מצדפים ומכל מיני דברים חדשים ומעניינים שתפגשו בחופשה. 

רוצים שאני אעזור לכם למצוא את המלון המושלם? הקליקו כאן.

haleli