משפחות מטיילות

לטייל עם ילדים – וובינארים 2018

11/05/2018

היציאה לחופשה משפחתית עשויה להיות כרוכה בחששות ובלחצים רבים מצד אחד, ובהתרגשות גדולה מצד שני. לכן תמיד נחמד להקשיב למישהי שגם מבינה אתכם, וגם עושה את זה כבר שבע שנים רצוף (מה, כבר עברו שבע שנים??) ויכולה לתת לכם כמה טיפים חשובים.

שלושה וובינארים יעלו בתחילת יוני, ותוכלו לצפות בהם בזמנכם החופשי:

1. לטייל עם ילדים– וובינאר הכולל טיפים, המלצות, כלים ורעיונות מדליקים לחופשה משפחתית מהנה, התמודדות עם שהות 24 שעות רצוף עם הילדים. ועוד..

2. לטייל עם מתבגרים– בתור מי שמטיילת עם שני מתבגרים באופן קבוע, אני מאמינה שזה לא רק אפשרי, אלא גם מאוד אפשרי לקחת בני עשרה לטיול ולהינות ואפילו מאוד להינות. יש לי הרבה מה לומר בעניין הזה אז יש למה לצפות :-).

3. לטייל עם ילדים כהורה יחיד– על החששות, הדאגות, ההתמודדות ובעיקר הכיף של לטייל עם ילדים גם כשאת.ה לא בזוג. אין שום סיבה לוותר על החוויה המשמעותית כל כך רק בגלל שההורה השני לא בא אתכם. שבע השנים שבהן אני עושה את זה לימדו אותי ה-מ-ו-ן. אז גם בנושא הזה יש לי הרבה מה לומר :-). אז בואו, ולו רק כדי לקבל כוחות והשראה.

הוובינארים עולים 60 ש”ח להרשמה, שתאפשר לכם לצפות בכל שלושת ההדרכות, אם תרצו. וגם האיבוק שלי ינתן בחינם לנרשמים. והכל בזמנכם החופשי, בלי לחפש חניה ובלי להתאפר.


♥  לתשלום והרשמה בזריזות הקליקו כאן. תקבלו מיד בקשה לתשלום (ניתן לשלם בכל דרך שתרצו). מיד לאחר שתשלימו את התשלום תקבלו לינק לקבוצת פייסבוק סודית, אליה יועלו התכנים.


מי שנתקל בבעיה, או רוצה לקבל את ההדרכות ישירות אליו למייל מוזמן לפנות אלי למייל.

חשוב לציין שההרשמה הזאת לא מחייבת אתכם לשום רשימת תפוצה. במידה ותרצו להרשם לעדכונים ולניוזלטרים שאני שולחת, הרשמו דרך החלון הקטן שקופץ לכם כשאתם נכנסים לאתר, או הורידו את אחד מהאיבוקים החינמיים שלי.

מי שרוצה לדעת עוד קצת עלי אז ככה:

מי אני בקצרה:

שמי הללי סמדר. בשנת 2010 עזבתי הכל ויצאתי למסע עם שלושה ילדים קטנים. מאז אנחנו מטיילים. רק שהיום יש לי כבר שני מתבגרים. יותם בן 17, רני בת 15 וגלי בת 12. לאורך כל השנים האלה כתבתי והשקעתי באתר הזה, ובבלוג האישי (והחושפני יותר) ב’סלונה’, והפכתי אותו למקום שבו כל אחד יכול לראות איך החלום שלו מתגשם. היום אני טיילת מנוסה, הן כאשה, הן כאם. אני חולקת את הנסיון שצברתי עם המבקרים באתר שלי ועם חברי הדף בפייסבוק, על בסיס יומיומי, כותבת על יעדים ספציפיים בהם ביקרנו, וחולקת לינקים, טיפים ורעיונות מדליקים לטיול עם ילדים.

אני כותבת ומתארחת באתרים ובעתונים בארץ ובעולם בניהם YNET, כלכליסט, “את”, XNET, ישראל היום, ‘הארץ’, סקייסקאנר ישראל ועוד.

ואני בלוגרית מן המניין באתרים: The huffington post, Today.com וגם Culture trip.

פרסמתי עד היום שלושה איבוקים בעברית ועוד שניים באנגלית אותם ניתן להוריד דרך אמאזון.

הרשמו לוובינאר (זה לוקח שתי דקות) ונפגש :-).

haleli