באיזה ביטוח נסיעות אני משתמשת?

26/08/2015


“אה, טוב זה הביטוח הכי טוב  בעולם”, זה מה שאמר לי יפתח, שחי בפיליפינים אחרי ששאל אותי באיזה ביטוח אני משתמשת.  אין לי מושג אם הוא צודק או לא. אני רק יודעת שהוא מומלץ ע”י כל האתרים הכי נחשבים לטיולים בעולם, כולל הלונלי פלאנט.

האמת היא שהרבה אנשים שואלים אותי באיזה ביטוח אני משתמשת. ועד לא מזמן די שמרתי את זה לעצמי. כי כל הזמן הייתי במצב של “מתכוונת לכתוב על זה”. והייתי עונה לכולם שבקרוב אשלח להם לינק. עד שלפני כמה שבועות, התקבצו אלי כמה וכמה משפחות שאוטוטו יוצאות לחו”ל אז כבר עשיתי את המאמץ, לחצי קופי פייסט ושלחתי להן. ואמנם, ארבע משפחות בחרו בביטוח הזה, מה שהוכיח לי שאולי, באמת, הגיעה השעה לכתוב משהו.

אז למה דוקא הביטוח הזה?

מעבר לעובדה שהוא נחשב הטוב בעולם כפי שכבר כתבתי, ושהוא מומלץ ע”י כל מי שאני בוטחת בו בעניינים האלהאני יודעת שנוח לי נורא כי הכל נעשה דרך האינטרנט, אני יכולה להאריך לאיזה תקופה שבא לי בכל פעם (ולא מוגבלת וגם לא צריכה להתחייב כמו בהרבה ביטוחים אחרים), והכי טוב- אני יכולה להתאים אותו בדיוק לצרכים שלי. כלומר, אם אני יוצאת להרפתקה זו או אחרת, או שולחת את הילדים לראפטינג, או טיפוס על צוקים- אני מעדכנת את הביטוח ומוסיפה לו “אקסטרים”, ומשלמת את התוספת. אבל אם אני יושבת לי בפוקרה בשגרה רגילה- אני עושה ביטוח רגיל. ומשלמת מחיר רגיל. וחוסכת. הכל בשליטתי, מכל מקום בו אני נמצאת, ובמחיר הכי טוב שמצאתי.

כששואלים אותי על איזה ביטוח אני ממליצה אני לא יכולה באמת לתת תשובה. אני רק יכולה לספר באיזה ביטוח אני משתמשת. כבר הרבה מאוד זמן. ולאחרונה גם בחנתי את הפוליסה קצת יותר לעומק וגיליתי שהיא מכסה אפילו טיפולי רפואה משלימה! וגם ביטוח כבודה, וכל מה שקשור לביטולי טיסות ואחורים לטיסות המשך. ושהכיסוי לניתוחים ולאשפוזים הוא בלתי מוגבל.

בקיצור אני יכולה להיות רגועה שהביטוח הזה מכסה לי את כל הדאגות כולן. 

אם תכנסו לקישור ותקישו את התאריכים של הטיול שלכם תקבלו מיד גם הצעת מחיר וגם פירוט מאוד ידידותי וקל להבנה של כל מה שאתם מקבלים. ובכלל אני ממליצה לכם לעשות את זה לפני שאתם מתחילים עם הבירורים- כדי שתוכלו להשתמש ברשימה (שהיא מאוד ברורה ונוחה) שהם נותנים כרפרנס וכמקור נוח להשוואה בין כל החברות.

ואני רק יכולה להמליץ לכם לבדוק היטב את כל הביטוחים ולראות מה מציע כל אחד, ובאיזה עלות. כי ההפרש בין ביטוח לביטוח יכול להגיע אפילו לעלות של כרטיס טיסה.

משפחה בת חמש נפשות שיוצאת ממש בקרוב לשנה של טיול במזרח, בדקה את העלויות ושלחה לי מייל עם התוצאות. הם  מצאו פערים עצומים בין חברה אחת לשניה. הייתי ממש מופתעת (ובעיקר שמחתי כי הם מצאו שהביטוח שבו אני משתמשת יצא הכי זול 🙂 ). אז בדקו היטב. השוו היטב. כי זה משמעותי.

וטיפ אחרון: כדאי לרכוש את הביטוח כחודש לפני הטיסה. כך תהיו מבוטחים גם במקרה של ביטול הנסיעה ברגע האחרון. 

 

haleli