איך לחסוך בהוצאות

פעילויות מיוחדות מבוססות און ליין לכל מי שאוהב הרפתקאות וטיולים

20/04/2020

כך תוכלו להרחיב את האופקים שלכם, לחוות חוויות מגניבות ולהכיר אנשים מכל העולם, בלי לשלם על כרטיס טיסה.. :-).

נתחיל בהנחה הכי שווה בתולדות איירבינבי: מי שנרשם עכשיו דרך הלינק הזה, יקבל הנחה של 58$ על ההזמנה הבאה שלו (ולא משנה מתי היא תהיה). אז קודם כל הקליקו והרשמו.

חוץ מההנחה הזאת, מציעים עכשיו באתר לכל המארחים להתגייס ולהציע את הנכסים שלהם לצוותים רפואיים ברחבי העולם. רק שתדעו, אם אתם אנשי רפואה אז כדאי לכם להכנס ולבדוק אם יש משהו נחמד באזור שלכם.

ומעבר לכל אלה, מדובר כאן בהזדמנות פז להרוויח כסף מהבית, ולהיחשף לקהל בינלאומי. האתר מציע מגוון פעילויות אונליין שהן גם ממש מקסימות, גם מאוד משתלמות וגם יכולות לתת לכם אפשרות להצטרף ולהרוויח כסף בעצמכם :-).

אגב, זו הזדמנות נהדרת לתרגל את האנגלית שלכם דרך פעילות כייפית.

הנה כמה פעילויות אונליין שמציעים בימים אלה באתר:

♥  תרגלו יוגה עם אלופה אולימפית בחתירה– שעה ורבע שבה קייט, פעמיים אלופה אולימפית מספרת לכם קצת על חוויות מהתחרות, תובנות של אלופה ותרגול יוגה מקצועי. עלות- 20$ לאדם.

מדיטציה מודרכת עם כבשים מנומנמות– בקי מנהלת חוות כבשים. איתה תוכלו ללוות את הכבשים בשעת ההאכלה (מומלץ להצטרף עם חטיפים משלכם) ולאחר מכן להתכרבל יחד עם הכבשים. בקי טוענת שמדובר בפעילות מרגיעה במיוחד. בסוף תקבלו מדיטציה מודרכת לצלילי הטבע. שעה שעולה 10$ לאדם.

♥  יום בחייו של מדען כרישים– תתחילו בצלילה וירטואלית במימי האוקיינוס. ומשם תמשיכו לשעה וחצי של הסברים מרתקים על חיי הכרישים מסוגים שונים, וגם התנסות בפעילות המחקר שלהם. עלות- 9$ לאדם (הנחה לקבוצות).

הסודות של סאונד-אפקט של הוליווד– במה משתמשים כדי ליצור אפקטים של צעדים בשלג? משק כנפיים? רעמים? תקבלו הצצה מבפנים לדרך העבודה של אמן צלילים הוליוודי. 39$ לאדם, שעה.

מתכון הפאסטה המשפחתי של לוקה ולורנצו– יחד עם הסברים על המטבח האיטלקי, תקבלו הנחיות ותבשלו פאסטה יחד על פי מתכון שקיבלו בירושה מסבתא שלהם. 28$ לאדם, שעתיים.

סודות הקסם– הכינו עצמכם למסע של שעה וחצי בעולם הקסמים. תקבלו מופע קסמים פרטי, וכן סיפורי של מאחורי הקלעים מחייו של קוסם אמיתי. וכמובן תלמדו כמה טריקים בעצמכם. 20$ לאדם.

שעור יין עם מדריך יין מגניב– שעור בסיסי ביין. איך מכינים יין לבן איך מכינים יין אדום, איך לבחור את היין המתאים לכל אירוע, מה הטעויות הנפוצות שאנשים עושים בבחירת יין ועוד. שעה שתעלה לכם 15$ לאדם.

♦ בנוסף, תמצאו גם פעילויות במחירים ממש שווים כמו כיתת אמן לקפה ב-4$ לאדם (שעה) וגם פעילויות בחינם כמו מפגש וירטואלי עם חיות בחווה קטנה בטנסי.

מזכירה לכם שזאת יכולה להיות אפשרות נהדרת לכל מי שמחפש עכשיו תוספת הכנסה (ספרו גם לחברים).  ובעצם, לא רק עכשיו :-). 

והנה עוד פוסט שבו אני מסבירה איך אני חוסכת הרבה כסף באמצעות איירבינבי. 

בתמונה: גלי בפעילות איירבינבי-  אפיית מאפים מסורתיים בסיציליה. בקיץ, כשעוד אנשים היו נפגשים אחד עם השני..

haleli