איך לחסוך בהוצאות

ביטוח נסיעות לחו”ל- מה כדאי לכם לעשות כדי לחסוך לעצמכם הרבה זמן והרבה כסף

12/07/2018

בכל מה שקשור לביטוח נסיעות, אנחנו לא רוצים לקחת סיכון ולקנות פוליסה זולה שלא מכסה כמעט כלום (ומה אם באמת יקרה משהו?) מצד שני אנחנו לא רוצים לשלם המון כסף על פוליסה יקרה, אם אפשר לקבל את אותם דברים, בחברת ביטוח אחרת, בהרבה פחות..

מה שמאלץ אותנו לבזבז הרבה זמן בבירורים ובהשוואות, בנושאים שרובנו לא ממש מבינים בהם. מעבר לכל אלה, השאלה הכי חשובה היא:

בעת מצוקה, את מי נרצה לפגוש מהצד השני של הטלפון?

כשמדובר במשפחות הנושא של ביטוח נסיעות מקבל גם משמעות כלכלית כבדת משקל. אני שילמתי אלפי דולרים בשנה, מאות דולרים בכל חודש (למעלה מ-1000 שקל…).

תחשבו: על פי גוגל, מקובל לחשב את עלויות הביטוח בכ-10 שקלים ליום. אם אתם 4-5 אנשים, זה כבר מצטבר לכ-40 ש”ח, ואם אתם נוסעים לשבועיים זה מגיע ל-560 ש”ח ואפילו יותר.

מאז שעברתי לביטוח אצל אוריה הפחתתי את העלויות ב -30% ! (הוא לא מרשה לי לפרסם את המחיר. תצטרכו לבדוק איתו…:-)). וזה אפילו כולל את הכיסוי המורחב של איתור וחילוץ. אבל זאת לא הנקודה המרכזית. אוריה וצוות המשרד שלו תמיד זמינים עבורי. אני כותבת לו בוואטסאפ והוא מיד עונה ומתייחס. אם צריך- הוא מתקשר ואנחנו פותרים את הכל בשיחה אחת.


אז מה אתם יכולים לעשות כדי למצוא בקלות את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם, במחיר הזול ביותר האפשרי?

5 שאלות שכדאי לשאול לפני שבוחרים ביטוח נסיעות לטיול למזרח:

1. בעת מצוקה, את מי נרצה לפגוש מהצד השני של הטלפון? 

כשמדובר במדינות המזרח האם נרצה להתחיל לדבר עם נציג שירות? האם נוכל בכלל להסתפק במענה אונליין? האם כרטיס האשראי המסופק בחברות מסויימות יוכל לפתור לנו את כל הבעיה? או שנעדיף אדם מנוסה ומקצועי שיתן לנו מענה ויחס אישי ויהיה הכי נגיש בעולם עבורנו?

2. מהו סכום הכיסוי המקסימאלי ומה כלול בתוכו?

שוב, כשמדובר במדינות כמו הודו, נפאל או וייטנאם – האם הכיסוי של הביטוח כולל גם אירועים שהתרחשו במהלך שחיה בנהר, צלילה בים, מחלת גבהים או נסיעה בתנאי שטח מאתגרים? כלומר האם הביטוח מכסה גם פעילות אתגרית?

טיפ: אין הרבה צורך בתקרת ביטוח שגבוהה ממליון דולר.. מה שמוביל אותנו לשאלה הבאה:

3.  מהו התשלום היומי המבוקש (כמובן) וכמה תהיה ההשתתפות העצמית?

במדינות המזרח, בשונה ממדינות המערב, רוב הטיפולים הסטנדרטיים יעלו כל כך מעט, שלא תצטרכו אפילו להפעיל את הביטוח. הפעלת הביטוח במקומות אלה היא לרוב גם במקרים של פגיעות חמורות או צורך בהטסה (חירום/לארץ). 

שימו לב: עבור ביטוח אתגרי (חובה למי שנוסע למזרח) תהיה תוספת של כחצי דולר ליום...

4. לכמה זמן אפשר לרכוש את הביטוח מראש והאם ניתן להאריך במידת הצורך גם אם אנחנו לא בארץ?

למשפחות ואנשים שנוסעים למזרח ולתקופה ארוכה (למעלה מ- 3 חודשים) שווה בהחלט לבדוק איזה הטבות מקבלים אם רוכשים פוליסה לתקופה של כמה חודשים מראש, והאם ניתן יהיה להאריכה בעת הצורך בעוד אתם עדיין שוהים בחו”ל.

למשל – אוריה, הסוכן שאני עושה דרכו את הביטוח כב הרבה שנים,  נותן הטבות ממש שוות למשפחות שנוסעות לתקופה ארוכה. כדאי לכם לבדוק איתו (תשאירו פרטים והוא כבר יחזור אליכם). 

5. האם הסוכנות או הסוכן הזה מכירים היטב את המזרח? האם יש להם נסיון בעבודה מול גורמים ורשויות במדינות עולם שלישי?

כדאי לרכוש ביטוח נסיעות רק דרך סוכן שכבר רכש מספיק נסיון בעבודה עם תביעות מלקוחות ששהו במזרח, שכבר הרים מסוק חלוץ אחד או שניים, ואולי היה בעצמו בחלק מהמדינות האלה (אולי גם עם הילדים שלו…). כמו כן כדאי לרכוש עם סוכן שעובד עם מספר חברות ביטוח ויכול להתאים לכם את הפוליסה הטובה ביותר עבורכם. 

 


∴  הקליקו כאן כדי לקרא קצת יותר על השאלות שצריך לשאול, ולמה המזרח שונה מכל יעד אחר…


 

ביטוח נסיעות למזרח למשפחות – על מי אני ממליצה?

אני רוכשת את הביטוח שלי רק עם אוריה נסאו, שהזכרתי קודם לכן. אתם מוזמנים לכתוב לו, ולבקש ממנו שיתקשר אליכם.

יש כמה סיבות שבגללן אני מעדיפה אותו:

– אוריה הפך בשנים האחרונות לסוכן העל של המשפחות היוצאות לחו”ל. שמו מתגלגל מפה לאוזן, וזה כיוון שהוא מתמחה בביטוחי נסיעות לתקופות ארוכות ולמעשה מתאים ואף בונה (!) לכל לקוח את הפוליסה המתאימה לו ביותר – החל מרמת ואיכות הכיסוי, הזמינות והיחס האישי וכלה במחיר. אני אומרת לו מה אני צריכה והוא כבר מתאים את זה עבורי. יש לו גם קישור לחיליק מאגנוס, למי שזה חשוב לו (לי זה היה חשוב מאוד).

– יש לו נסיון רב בביטוחי חו”ל למזרח והוא בעצמו בילה שם לא מעט, גם עם הילדים שלו.

– הוא נגיש וזמין לי תמיד. אני שולחת הודעה בוואטסאפ והוא חוזר אלי מיד. הוא לא שולח את המזכירה שלו, את המנהלת שירות או אף אחד אחר. הוא זה שמדבר איתי. אותי זה מרגיע… 

– הוא מתייחס למשפחות שנוסעות לתקופות ארוכות כלקוחות VIP, הוא נותן להן תנאים מיוחדים ולמעשה יש לו תכנית ייעודית עם הטבות משמעותיות בפרמיה…

⇐ את תנאי הביטוח המיוחדים האלה הוא מעניק לכל מי שפונה אליו דרך הלינק הזה 

אם אתם אוהבים חברת ביטוח מסויימת (נגיד פאספורט כארד או פניקס וכו’) אתם יכולים אפילו לבקש ממנו שיבדוק בשבילכם את המחיר ויכסה אתכם דרכם.

הוא עושה עבורכם את כל עבודת התחקיר, השוואת המחירים, ההתמקחות על המחיר והתאמת הפוליסה באופן אישי. והוא גם חוסך לכם התברברויות בטלפון – יש לו מערכת מסודרת שדרכה אתם יכולים פשוט לתת את הפרטים ולבקש ממנו שיחזור אליכם

אם אתם רוצים לקרא ראיון שלם שעשיתי איתו, בו תמצאו את כל המידע שצריך לדעת על ביטוחי נסיעות- הקליקו כאן

ואל תשכחו למסור לו ד”ש חמה ממני :-).


חדשים באתר? הנה כמה מילים בשבילכם:

שמי הללי סמדר. פעם הייתי אמא במשרה מלאה עם חיים רגילים לגמרי. לפני תשע שנים שברתי את הכלים, לקחתי את הילדים (4,8,11) ויצאנו למסעות. ואנחנו ממשיכים עד היום. הנה הסיפור שלנו. אתם מוזמנים :-). 

#החופשה_שלכם_היא_החיים_שלי


haleli