מאיפה הכסף

הכנסה נוספת (או הכנסה ממש) – ארבע דרכים להרוויח כסף בכיף

13/03/2020

רבים שואלים אותי על דרכים בהן אפשר להרוויח עוד קצת כסף, כדי לחסוך לטיול, ורבים גם מעלים את הקושי הכלכלי שלא מאפשר להם לטייל כמו שהם היו רוצים.

ובכן, בפוסט הקליל הנ”ל אני רוצה לתת לכם ארבע אפשרויות מדליקות באמצעותן תוכלו להרוויח לא מעט כסף, בזמנכם החופשי, ובכיף :-).

1. חוויות מקומיות לתיירים- איירביאנבי מציע לתיירים חוויות מקוריות וייחודיות שכולן מועברות ע”י תושבים מקומיים. סיורי אוכל, סיורים במרכזי תרבות, סיורי צילום או אפילו הזמנה לריצה משותפת. הרעיון הוא שלא צריך להיות מוסמך. כל אחד יכול. הכנסו לאתר, קבלו השראה ותראו מה אתם יכולים להציע לתיירים המגיעים מחו”ל. העלויות- בין 25$ ל- 150$ לסיור (אבל יש גם ב-400$ וגם ב- 6$).

2. אם אתם גרים בעיר שלכם למעלה משנה, ויש לכם ילד בן למעלה משנה- אתם יכולה להצטרף לאתר הזה. זהו אתר שמציע תכנון מסלולי טיול מפורטים, הנבנים כולם ע”י הורים המתגוררים ביעדים השונים. תוכלו לתכנן טיול למשפחות המגיעות לטייל אצלכם בעיר. התכנון שתעשו הוא כמובן בתשלום. ויש גם כל מיני הטבות אחרות. ואמנם קוראים לאתר momabroad אבל הוא מאפשר העסקה של אבות גם :-).

3. יש לכם גינה? למה שלא תשתמשו בה כדי להרוויח עוד קצת כסף? כולם מכירים את airbnb המציע דירות וחדרים להשכרה (אגב, גם שם ניתן לשכור או להשכיר גינות וחצרות). אבל האתר הזה מציע אך ורק גינות. המארחים פותחים את מדשאותיהם, בוסתניהם וגני הירק שלהם בפני אורחים מזדמנים, וגובים תשלום סמלי (6$-8$ לאדם בממוצע) עבור הצבת אוהל לכמה לילות.

השכרת המדשאה שמאחורי הבית לא רק תכניס לכם קצת כסף, אלא גם תאפשר לכם מפגשים עם אנשים מעניינים מכל העולם :-). וכל זה בלי הצורך לנקות או לסדר לפני או אחרי הביקור.

4. Italki- אם ממש לא מתחשק לכם לעבוד קשה או לצאת מהבית, האתר הזה מציע מורים בעשרות שפות. כן, גם עברית :-). המורים מחולקים על פי דרגת הסמכה, וגם אלה שאין להם הכשרה כלל יכולים להציע שירותי ‘שיחה’ בלבד, שמטרתה פשוט לתרגל עם התלמיד שיחה או תרגול קריאה וכתיבה. אני מכירה את האתר באופן אישי כי גלי (בתי הצעירה) לומדת דרכו קוריאנית. העלויות מאוד משתנות, נעות בין 5$ לחצי שעה ועד 80$ לשעה.

haleli