חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

סין עם ילדים- מלונות מומלצים

07/02/2016

מה שהכי חשוב לדעתי בנושא של בתי מלון כשמגיעים עם ילדים לסין זה שהצוות במלון יוכל לעזור בכל דבר שתצטרכו. אם זה הדברים הקטנים כמו סים קארד, איפה לקנות כרטיסים לאוטובוס, ועד איך להגיע לאן שאתם צריכים. בבתי מלון קטנים וביתיים יש סיכוי גם לצוות ממש מקסים שמשחק עם הילדים, מלמד אותם משחקים סיניים נחמדים, ועוזר מאוד בכל דבר. לכן, כשבאתי לכתוב כאן את רשימת בתי המלון, אספתי כמה מכל מיני סוגים, עם דגש על צוות ידידותי, כך שתוכלו לבחור מה שמתאים לכם.

להלן בתי המלון המומלצים בשלוש ערים מרכזיות בסין:

בייג’ינג

Peking international youth hostel – בית הארחה ששייך לרשת אכסניות הנוער המעולה הפרושה בכל סין. מומלץ בחום. צוות ידידותי, חדרים נהדרים, והעלות נמוכה, כ-60$ לחדר פרטי ללילה.

אגודה ו-בוקינג

Beijing Gubei Water Town Hotel– מלון מאובזר, בריכה, חדרים נקיים, ביקורות מעולות וצוות מאוד ידידותי ועוזר. מחירים בינוניים, החל מ-110$ ללילה.

אגודה ו-בוקינג

YardSur Homestay Apartment in Seasons Park– למשפחות שמעדיפות דירות, זו דירה מאובזרת לחלוטין, מתאימה למשפחות, עם מזגן, מרפסת, מטבח עם תנור ומיקרוגל, אמבטיה, טלויזיה ועוד. מחיר נהדר- כ-70$ ללילה.

אגודה ו-בוקינג

Beijing Badaling Great Wall Caos Courtyard Hostel– גסטהאוס נהדר, ליד החומה הגדולה, עם סביבה של נופי טבע ומסעדות מקומיות קטנות בקרבת מקום. חדרים פרטיים, חדר אירוח שבו אפשר להתרועע עם המטיילים האחרים לשחק במשחקי לוח ולשתות תה סיני מסורתי, צוות מאוד ידידותי ועוזר, וביקורות מעולות. מחיר- נמוך מאוד, כ-35$ ללילה.

אגודה ו-בוקינג

צ’נגדו

Felton Gloria Grand Hotel Chengdu– בית מלון מדהים, ברמה מאוד גבוה ובעלות נמוכה יחסית (60$-70$ ללילה). בריכת שחיה נהדרת, מסעדה מומלצת. מדורג מאוד גבוה בקרב כל מי ששהה בו.

אגודה ו-בוקינג

שנגחאי

Shanghai Blue Mountain Bund Youth Hostel– שייך לרשת בתי ההארחה המצויינת בסין. מקום נהדר, צוות ידידותי, מיקום טוב ומחירים זולים מאוד ביחס לשנגחאי.

אגודה ו-בוקינג

The Langham Shanghai Xintiandi– בית מלון מהמומלצים בשנגחאי, מיקום טוב, מחירים טובים, נוח ומצויד בכל האיבזור שצריך. יש גם בריכה, מסעדות ,ספא ועוד.

אגודה ו-בוקינג

***חשוב לדעת שלא כדאי להזמין בסין דירות דרך אתרי השכרת דירות (כמו אייר בי אנד בי) כיוון שזה לא חוקי, וכבר קרו מקרים בהם הגיעה משטרה באמצע הלילה וגרשה את התיירים מהדירה. ***

 

haleli