איך לחסוך בהוצאות

ביטוח נסיעות לחו”ל- מה כדאי לכם לעשות כדי לחסוך לעצמכם הרבה זמן והרבה כסף

12/07/2018

בכל מה שקשור לביטוח נסיעות, אנחנו לא רוצים לקחת סיכון ולקנות פוליסה זולה שלא מכסה כמעט כלום (ומה אם באמת יקרה משהו?) מצד שני אנחנו לא רוצים לשלם המון כסף על פוליסה יקרה, אם אפשר לקבל את אותם דברים, בחברת ביטוח אחרת, בהרבה פחות..

מה שמאלץ אותנו לבזבז הרבה זמן בבירורים ובהשוואות, בנושאים שרובנו לא ממש מבינים בהם. מעבר לכל אלה, השאלה הכי חשובה היא:

בעת מצוקה, את מי נרצה לפגוש מהצד השני של הטלפון?

כשמדובר במשפחות הנושא של ביטוח נסיעות מקבל גם משמעות כלכלית כבדת משקל. אני שילמתי אלפי דולרים בשנה, מאות דולרים בכל חודש (למעלה מ-1000 שקל…).

תחשבו: על פי גוגל, מקובל לחשב את עלויות הביטוח בכ-10 שקלים ליום. אם אתם 4-5 אנשים, זה כבר מצטבר לכ-40 ש”ח, ואם אתם נוסעים לשבועיים זה מגיע ל-560 ש”ח ואפילו יותר.

מאז שעברתי לביטוח אצל אוריה הפחתתי את העלויות ב -30% ! (הוא לא מרשה לי לפרסם את המחיר. תצטרכו לבדוק איתו…:-)). וזה אפילו כולל את הכיסוי המורחב של איתור וחילוץ. אבל זאת לא הנקודה המרכזית. אוריה וצוות המשרד שלו תמיד זמינים עבורי. אני כותבת לו בוואטסאפ והוא מיד עונה ומתייחס. אם צריך- הוא מתקשר ואנחנו פותרים את הכל בשיחה אחת.

אז מה אתם יכולים לעשות כדי למצוא בקלות את הפוליסה המתאימה ביותר עבורכם, במחיר הזול ביותר האפשרי?

לכתוב לאוריה נסאו, ולבקש ממנו שיתקשר אליכם. זה הכל.

אוריה הפך בשנים האחרונות לסוכן העל של המשפחות היוצאות לחו”ל. שמו מתגלגל מפה לאוזן, וזה כיוון שהוא מתמחה בביטוחי נסיעות ולמעשה מתאים ואף בונה (!) לכל לקוח את הפוליסה המתאימה לו ביותר- החל מרמת ואיכות הכיסוי, הזמינות והיחס האישי וכלה במחיר.

⇐ את תנאי הביטוח המיוחדים האלה הוא מעניק לכל מי שפונה אליו דרך הלינק הזה 

אם אתם אוהבים חברת ביטוח מסויימת (נגיד פאספורט כארד או פניקס וכו’) אתם יכולים אפילו לבקש ממנו שיבדוק בשבילכם את המחיר ויכסה אתכם דרכם.

הוא עושה עבורכם את כל עבודת התחקיר, השוואת המחירים, ההתמקחות על המחיר והתאמת הפוליסה באופן אישי.

אם בא לכם לחסוך לעצמכם הרבה שעות המתנה על הקו והרבה זמן בבירורים ובהשוואות – הקליקו כאן.

אם אתם רוצים לקרא ראיון שלם שעשיתי איתו, בו הוא נותן את כל המידע שצריך לדעת על ביטוחי נסיעות- הקליקו כאן.

אוריה בעצמו מרבה לטייל עם ילדיו, ומציע מוצרים ושירותים נוספים כחלק מהשירות שהוא נותן למשפחות, שנבנו בגלל הנסיון שהוא רכש בטיולים עם משפחתו. יש לו גם קישור לחיליק מאגנוס, למי שזה חשוב לו (לי זה היה חשוב מאוד).

רוצים לקבל את התנאים שאני מקבלת? הקליקו כאן. מלאו את הפרטים והוא יחזור אליכם לטלפון.

ואל תשכחו למסור לו ד”ש חמה ממני :-).


חדשים באתר? הנה כמה מילים בשבילכם:

שמי הללי סמדר. פעם הייתי אמא במשרה מלאה עם חיים רגילים לגמרי. לפני תשע שנים שברתי את הכלים, לקחתי את הילדים (4,8,11) ויצאנו למסעות. ואנחנו ממשיכים עד היום. הנה הסיפור שלנו. אתם מוזמנים :-). 

#החופשה_שלכם_היא_החיים_שלי


haleli