home, חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

נפאל עם ילדים- מלונות מומלצים בפוקרה

09/03/2022

פוקרה היא אחותה השלווה והרגועה של קטמנדו. היא בין המקומות שהכי קל פשוט לשהות בהם, והכי קשה לצאת ממנה. גם כשאתם עם ילדים וגם כשאתם בלי. היא שילוב מרנין של אגם, רכס האנאפורנה, מסעדות שיקיות ושוות (עם נוף לאגם או להרים) ואנשים מקסימים. פוקרה היא גם נקודת היציאה לטרקים רבים ולראפטינג. וכתבתי עליה לא מעט.

יש בה כל כך הרבה גסטהאוסים ובתי מלון שנראה כאילו תיירים פשוט מציפים אותה. למעשה כמות התיירים כמעט לא מורגשת.

אז הכי כדאי לכם להגיע ולבחור את המלון או את הגסטהאוס שהכי יתאים לכם. אבל כדי שיהיה לכם מקום להניח בו את הראש (אחרי שמונה-תשע שעות של נסיעה מעייפת באוטובוס מקטמנדו) בלילה-שניים הראשונים שלכם, הכנתי לכם כמה מקומות שתוכלו להזמין מראש, ולהיות רגועים.

חמישה בתי מלון מומלצים לנחיתה רכה בפוקרה עם ילדים:

1. Hotel Middle Path – מלון הממוקם באחת מהשכונות הכי טרנדיות כרגע בלייק סייד, ממש ליד קמילה – בית הקפה הכי שווה וה- 5 אלמנטס, אחת המסעדות הנחשבות ביותר בסביבה, במיקום מרכזי יחסית אך שקט המציע שרות איכותי במחיר סביר (60$-70$ ללילה). יש אפילו בריכה. ממליצה להתחיל את הבוקר שלכם בארוחת בוקר מפנקת בקמילה ומשם להמשיך לסיבוב על האגם, לאכול ארוחת צהריים שקטה ב- vegan way או באחחת המסעדות האחדות על האגם ואז לחזור בשקט למלון. 

לבירור והזמנות הקליקו כאן..

2. Chautari Boutique Hotel – מלון חמוד במיקום מרכזי אך שקט, מציע חדרים באיכות גבוהה ובמחירים נוחים. חלקם עם מרפסת ונוף לאגם. המלון יושב באחת הפינות המרכזיות מהם ניתן לצאת בקלות גם לטיילת וגם למגוון מסעדות ומקומות בילוי במרחק הליכה של כמה דקות. בתי מרקחת, חנויות מכולת וקפה טוב הכל נמצא שם. הוא גם קרוב לבית חב”ד.

לבירור והזמנות הקליקו כאן..

3. Hotel Granate Rouge מלון במקום טוב, באזור הצפוני של האגם (בניגוד לשני בתי המלון הקודמים שהמלצתי עליהם), הוא נמצא בשכונה היותר “תרמילאית” של האזור, אבל היא שכונה ממש מגניבה בפני עצמה. מסעדות שוות, גם לטבעונים ולשוחרי בריאות, אוכל מקומי, בארים, הופעות חיות וסושי.. האגם נמצא ממש במרחק מספר צעדים.

החדרים במלון טובים ויפים, הוא בבעלות משפחה נחמדה והמחיר הוא בעלות נמוכה יחסית (תוכלו להזמין ללילות הראשונים ואז לחפש משהו זול יותר אם תרצו)

להזמנת חדרים >>

זהו אזור שבו ניתן לצפות גם באמני קרקס ואמני רחוב מתאמנים על גדת האגם בכל ערב, ולתפוס גם הופעות ג’אגלינג, להצטרף למעגל מתופפים או למשחק שח מט באחד מבתי הקפה היושבים לגדת האגם. אתם מוזמנים להיעזר במיקום שלו על מנת לקבל קצת מושג על האזורים השונים והנחמדים לשהיה עם ילדים בפוקרה.

לפני שאתם מגיעים, שלחו לי מייל, או דברו איתי בטלפון ואתן לכם הרבה טיפים, המלצות ומידע בכל מה שקשור לפוקרה. אולי אפילו נפגש לצ’אי 🙂 , אני חיה כאן מספר חודשים בכל שנה..

אולי תרצו גם להציץ ברשימת המלונות המומלצים בקטמנדו או לצפות בסרטון קצר שבו רני מסבירה איך להתמצא בפוקרה וגם סרטון חמוד של רני מסבירה על ארוחת הבקר הכי טובה בנפאל :-).

4 . בית מלון – Hotel Kajiinn

גם הוא נמצא לאורך הרחוב המרכזי שעל גדת האגם, כך שיהיה לכם קל להגיע כמעט לכל נקודה מרכזית ברגל. יושב ליד מספר מסעדות מוכרות, ברים, בתי מרקחת וחנויות נוחות. החזרים עצמם מציעים נוף לאגם, מרפסת נחמדה וגם חדרים עם שתי מיטות זוגיות למשפחות.

מחיר מעולה – כ-15$ ללילה להזמנה >>

5. Mount Kailash Resort – לאלה הרוצים להתפנק

בניגוד לריזורטים אחרים בפוקרה, הנמצאים במיקומים די רחוקים מהסצינה החברתית והתיירותית, המלון הזה מציע גם רמת חיים וגם מיקום ממש נוח ומרכזי. הכל במרחק הליכה, ויש גם בריכה :-). מלון לכל מי שמעדיף ממש להתפנק.

מחיר – כ-70$ ללילה. 

להזמנות ופרטים נוספים >>

כמה מילים על חיפוש בתי מלון בפוקרה

בניגוד למקומות אחרים בעולם, כשבאים לחפש מקום לינה בפוקרה לא כדאי לכם לחפש בתי מלון שמוגדרים ב”מרכז”. מרכז העיר הוא אזור הומה וצפוף, שרחוק מכל מוקדי התיירות הנוחים והמפנקים של העיר. (כמו שתוכלו לראות בוידאו שרני מסבירה). השכונה הרצויה לכם היא “לייק סייד”, היושבת על גדת האגם, והאזורים הטובים לחיפוש מקום לינה יהיו קצת ימינה וקצת שמאלה מה- camping ground. עוד נקודת ציון שיכולה לעזור לכם היא לבדוק את המרחק של בתי המלון מהאגם. 

הציצו גם ברשימת הדילים שמתעדכנת כל יום כאן: Booking.com

haleli