איך לחסוך בהוצאות

איך לטייל בזול יותר לכל מקום בעולם- 7 דרכים שאולי לא הכרתם

03/06/2019

יש הרבה דרכים לחסוך כסף במהלך טיול, לטייל בזול וגם לטייל בחינם. חלקן ידועות מאוד- כמו חוות התנדבות למיניהן, קאוצ’סרפינג וכו’. חלקן פחות ידועות.

אני רוצה לחלוק אתכם כמה מהדרכים החביבות עלי, שחוסכות לי עד 40% מעלות כל חופשה או טיול:

1. פעילויות בחינם:

אז קודם כל, כדי להפחית בעלויות של כל חופשה, ולא משנה אם היא ביער השחור, בפאריז או ביפן, אפשר לאזן בין האטרקציות היקרות יותר, אלה שכולם פשוט חייבים לעשות, לבין אטרקציות חינמיות לחלוטין. ודוקא אלה שהן בחינם, לעתים מספקות חוויות שהן קצת מעבר לפעילות מרגשת תחומה בזמן.

לכן, הדבר המתבקש ביותר בתכנון כל חופשה משפחתית הוא לגגל את המונח “free” בתוספת שם היעד הספציפי אליו אתם מתכננים לנסוע.

למשל הקישור החביב הזה

2. רוצים חוויה שונה, זולה ואחרת? 

נסו את הפעילויות שמציעים ב-airbnb. אנחנו מאוד אוהבים להשתתף בהן. כי הן מציעות מפגש עם מדריכים מקומיים (אותם אני יכולה להפגיז בכל השאלות שיש לי על התרבות שלהם), במחיר מאוד הגיוני. למשל, גלי ואני השתתפנו בסדנא לאפיית קינוחים איטלקיים בסיציליה (68$ לשתינו, כולל קופסא שלמה של עוגיות!), ויחד עם רני לקחנו סיור מודרך בסופיה, שכלל הסבר על האוכל הבולגרי וארוחת בוקר משותפת (20$ לבנאדם, כולל הארוחה)

המחירים נעים סביב 20$-150$ לפעילות. ואם תרשמו עכשיו דרך הלינק הזה, תקבלו הנחה יפה על ההזמנה הבאה שלכם :-). 

אגב- לאתר הזה יש תכנית הפניות שווה במיוחד, וכדאי לכם מאוד להשתמש בה. אני חוסכת מאות ואלפי דולרים בשנה בזכותה. הנה מאמר המסביר איך אני עושה את זה. ועוד מאמר שבו כתבתי על זה.

IMG_20190607_153551

3. ארוחות שוות בחינם:

צאו לאכול וללמוד בישול אצל המקומיים. מכירים את האתר traveling spoon? באתר הזה מציעים שיעורי בישול וארוחות שלמות במחירים מצחיקים (מצאתי למשל שיעור בישול וארוחה ב-53$ במילאנו..). אבל מה שיותר מעניין באתר הזה, הוא תכנית ההפניות. אחרי שאתם נרשמים אליו, אתם מקבלים לינק אישי. אותו אתם יכולים לשלוח לכל החברים שלכם. כל חבר שמזמין פעילות דרך הלינק שלכם מזכה אתכם ב-20$ הנחה.

אלה יכולים להצטבר לסכומים נאים, שיכולים לסדר לכם לא מעט ארוחות שוות במהלך החופשה, כמעט בחינם!

הרשמו לאתר דרך הלינק שלי, ומיד תקבלו 20$ הנחה לשימוש בחופשה הבאה שלכם :-).

4. חסכו זמן וכסף על תכנון החופשה:

אין לכם זמן או חשק לתכנן את הטיול אבל גם לא ממש רוצים טיול מאורגן ולא רוצים להוציא המון כסף על טיול בתכנון פרטי- נסו את האתר הזה.  זהו אתר שבו הורים המתגוררים במדינות היעד של הטיול שלכם – מתכננים לכם את כל הטיול מא’ עד ת’. אפשר למצוא בו גם הצעות למסלולים שכבר תוכננו, המלצות וטיפים וגם להתייעץ עם המומחים. 

עלות לתכנון מסלול- החל מ-50$, והוא כולל באמת, אבל באמת כל מה שהורה צריך. אפילו מספרי חירום ובתי חולים, הנחות וטיפים לחסכון, התאמת מקום הלינה לדרישות הפרטיות שלכם ועוד.

5. מה דעתכם על כמה לילות של קמפינג?

האתר הזה מציע לכם להתארח בגינות של אנשים, ביעדים שונים ברחבי העולם, גם יעדים יוקרתיים ופופולאריים, וגם מקומות שמעולם לא חשבתם עליהם, בתמורה לתשלום סמלי (6$-8$ לאדם). מספיק שניים שלושה לילות של חוויה מהסוג הזה כדי לצמצם את עלויות הטיול וגם לפגוש ולהכיר משפחות, תרבות ומנהגים חדשים מקרוב :-).

לחילופין, מה דעתכם לישון במנזר? יותר ויותר מנזרים ברחבי העולם, במיוחד באירופה ובאסיה, מציעים אפשרות לינה ופעילויות בתחומי המנזר. לעוד פרטים הציצו למשל באתר הזה.

6. ביטוח נסיעות:

תוכלו להפחית את עלויות הביטוח שלכם מעכשיו והלאה ב-30% לפחות, בקלות רבה. קראו כאן איך אני עושה את זה. 

7. אובר:

מי שעדיין לא ניסה, כדאי לכם. אנחנו חוסכים לא מעט כסף במהלך השנה כשאנחנו מזמינים הסעה דרך ‘אובר’. במיינמאר, בהודו, בתאילנד. זול בהרבה מכל מונית אחרת.

קראו גם 6 טריקים שימושיים לתכנון חופשה עם ילדים :-).


⇐ מיוחד לאיטליה: שבוע הבארטרים הגדול מתקיים באמצע נובמבר והוא מציע מבחר עצום של אפשרויות לינה בחינם בתמורה לכל דבר שאפשר להעלות על הדעת (ולא כסף :-)). באתר הזה תמצאו את כל ההצעות, ותוכלו גם להציע בעצמכם בארטר מעניין בתמורה ללינה בחינם. בנוסף, האתר הזה מציע אפשרויות ללינה בחינם לאורך כל השנה וכולל כ-800 B&B מכל רחבי איטליה.


וטיפ: אפשר לחסוך לא מעט כסף אם תכינו לעצמכם לבד את הקפה :-). הנה למשל מכונת קפה קמפקטית ניידת, ככה שלא תצטרכו, חלילה, להתפשר על האיכות. הציצו כאן.

אולי גם תרצו להוריד בחינם את האי בוק  איך לטייל בזול יותר לכל מקום בעולם.

או את האי בוק  איך לטייל במשך שנה ב-5500 שקל לחודש.

 #כי_החופשה_שלכם_היא_החיים_שלי

haleli