חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

פיליפינים- ארבעה מקומות קסומים לבלות בהם עם הילדים (וגם כמה הם עולים..)

15/02/2019

תאריכי החופשה של פסח הם התאריכים הטובים ביותר כדי לקחת את הילדים לחופשה מדהימה בפיליפינים. אם פספסתם את חנוכה, (ובנינו, חופשת חנוכה היא קצרה מדי במילא)- אל תהססו. 

אמנם ישאר לנו החופש הגדול, אבל דוקא עונת הקיץ היא עונה קצת לא ניתנת לחיזוי בפיליפינים, ואם תגיעו לשם בחופש הגדול קיים הסיכוי ליפול על ימי גשם וסופות. לא נורא, אבל קחו בחשבון.

מה גם, ששמעתי ממשפחות רבות שבתקופה האחרונה לא כל כך נעים להסתובב עם הילדים באירופה.

לכן הפיליפינים הם יעד מושלם.

המלצות ליעדים נוספים נהדרים לחופשת פסח תמצאו בפוסט הזה.

הנה ארבעה מקומות שפשוט נפלא לבלות בהם עם הילדים בפיליפינים:

1. המלון הזה, במאקטאן, על האי סאבו (Cebu). התחלה נהדרת לחופשה. העלויות לא נמוכות, בסביבות 200$ ללילה, אבל הוא שווה את זה. כל מה שצריך בחופשה בלי לזוז יותר מדי :-). בריכת ענק, ובה מגלשות, גשרים, מתחמי סאפ וקייקים, מי שיוצא מהבריכה ימצא גם קיר טיפוס, אולם ג’ימבורי לילדים קטנים, חוף פרטי, אופניים חופשי להתניידות במתחם המלון ועוד..

2. אחרי שתמצו את המלון הזה, הזמינו טיסת פנים קצרצרה לאי המדהים שנקרא קאמגין (camiguin). זהו אי קטנטן, ובו כמה תופעות מעניינות. יש בו חופים עם חול שחור מטריף. ויש אתר נופש של מעיינות חמים, ויש צדפות ענק שכדאי לבקר. אפשר לצאת לצלילות או לשנורקלים בסביבות האי, ואפשר אפילו לסייר בו, לאורך הכביש הידידותי (סובב-אי) באופניים. 

כדאי לבלות על האי הזה בשקט כמה ימים. להתענג על המעיינות החמים, המסאג’ים, ולישון בבית ההארחה החביב הצמוד אליהם. כך תוכלו לשכשך רומנטי צפוף גם אחרי שהילדים ילכו לישון…

עלויות השהות שם הן ממש נמוכות. לינה בחדר משפחתי בבית ההארחה לא עולה יותר מ-50$ ללילה. והיא כוללת כניסה חופשית 24 שעות למעיינות החמים.

3. משם המשיכו לאי הנפלא בוהול (Bohol). מלונות מומלצים תמצאו כאן. בבוהול תוכלו להנות מכל מיני אטרקציות כמו גבעות השוקולד, פארק האקסטרים, שייט בנהר הלובוק (Loboc), והכי חשוב- צפיה בדולפינים. אל תפספסו! זו חוויה מדהימה.

עלויות משוערות ליום יהיו בסביבות 180$-150$, כולל מלון, ארוחות, ואטרקציות.

אגב בעיר המחוז המרכזית טאגבילאראן יש גם כמה קניונים חביבים ובהם בתי קולנוע (גם 3D), מסעדות וחנויות. אחת ההנאות הגדולות של הילדים שלי היו מתחם המשחקים בקניון (ICM (Island City Mall, ממנו הם תמיד יצאו עם כל מיני פרסים מגניבים.

למי שצולל זה גם המקום שבו תוכלו לצאת לצלילות מרהיבות בסביבה. בסביבת בוהול מצויות כמה שמורות טבע ימיות מעניינות. לא אשכח את צבי הים שראינו באחד מהשנירקולים שלנו בסביבת בוהול. זו היתה אחת החוויות המפעימות ביותר של חיי.

מי שלא צולל וחושב לעשות קורס צלילה- בבוהול תוכלו למצוא מספר אפשרויות טובות לזה.

בנוסף- יש טיולי קייקים (קייק-ים) חביבים שכדאי לכם לבדוק.

למשפחות הרפתקניות אני ממליצה בחום לצאת לטיול עצמאי סובב אי. בוהול מאפשרת הצצה מרתקת לחיי המקומיים, עם כפרי דייגים קטנטנים, שווקים ריחניים, ג’ונגלים וחופים בתוליים. נקודות חן בלתי מתויירות מסתתרות שם בכל פינה, אם רק נכנסים קצת פנימה.

והנה גסטהאוס חמוד שנמצא קצת מחוץ לסצינת התיירות.

4. מבוהול אפשרי להמשיך לאי המכושף סיקיהור, ובו חופים לבנים, שנורקלים, שייט לילי וצפיה באלפי גחליליות, קייקים ושקט. בתי המלון כאן נחמדים והעלויות נמוכות, סביב 60$ ליום כולל הכל. כתבתי עליו גם כאן.

– משם המעבר הוא די פשוט בחזרה לכיוון דרום האי סאבו, שם האמיצים בניכם יוכלו לצלול עם כרישי לוויתן. החוויה לא זולה (לא ניסיתי, הקטנה שלי פשוט לא הסכימה שאמא תצלול לה ככה חופשי עם כרישים. אני מחכה שהיא תגדל..), ועולה בסביבות 150$ לאדם.

– סיימו את הטיול במנילה, עיר השופינג..

haleli