טיול עם ילדים ב...

בנגקוק עם ילדים – שלושה בתי מלון מומלצים, בשלושה מחירים שונים :-)

20/11/2022

משפחות רבות העוברות בבנגקוק בדרך לאיים או לצפון תאילנד, או עושות את דרכן בדרך חזרה מחופי תאילנד לארץ, וגם משפחות שמתכננות כמה ימי חופשה בבנגקוק מתקשות למצוא מקום נוח ללון בו עם הילדים. לא שחסרים מקומות בבנגקוק, אבל זאת בדיוק הבעיה- מרוב שפע ומבחר, קשה לעשות החלטה. בנוסף, המחירים של בתי מלון בבנגקוק יכולים להיות גבוהים ולכן קיימת חשיבות רבה למיקום שלהם.

בעיקר למי שעדיין לא ביקר בבנגקוק ולא מכיר את העיר, את האזורים השונים בה ואת הבלאגן הססגוני שמאפיין אותה..

שתי נקודות חשובות למשפחות שמגיעות לבנגקוק:

זוהי עיר עמוסה ופקוקה במשך רוב שעות היום. לכן כדאי מאוד להיעזר ככל הניתן בשירותי הרכבת העילית (Sky Train) שהיא נוחה מאוד.

אם אתם מעדיפים להשתמש במונית רכב או מונית אופנוע (תענוג, כשלא יורד גשם!) – האפליקציה הכי מומלצת היא Grab. 

 

הנה 3 המלצות למקומות לינה נוחים בבנגקוק, למי שמגיע עם ילדים:

מלון איביס – ibis styles phra khanong – לרשת מלונות איביס יש מספר בתי מלון בבנגקוק, אבל אני ממליצה דווקא על המלון הספציפי הזה. הסיבה היא שהוא נמצא במיקום מעולה – ממש ליד מתחם ה-W – שהוא מתחם מגניב לאללה שבו בכל ערב יש דוכני אוכל מכל מיני מקומות בעולם, ובכל מיני סגנונות, ובכל ערב הוא הופך לחגיגה בינלאומית מענגת. בנוסף – המלון נמצא ממש ליד תחנת הרכבת העילית (Sky Train) ממנה בקלות תגיעו לכל מקום שתרצו בעיר. השכונה עצמה היא שכונה חמודה בה יש כמה שווקי פירות, תבלינים, אוכל תאילנדי, קצת בגדים, מרכזי מסאז’ וקוסמטיקה וכמה בתי קפה ממש נחמדים לקפה כייפי של בוקר. יש גם מסעדות קוריאניות לחובבי הראמן..וכמובן מבחר של seven eleven. בבית המלון עצמו כמובן תמצאו את כל הפסיליטיס- בריכה, חדר כושר, אופניים בחינם, ועוד פינוקים..

לפרטים נוספים והזמנות הקליקו כאן… 

♥ טיפ: קחו את הילדים וטפסו איתם לקומה ה- 88 של מלון Baiyoke Sky Hotel– המלון הגבוה ביותר בתאילנד.. :-). שתו לכם קפה בנחת ושחקו עם הילדים במשחקי התמצאות. בנגקוק היא עיר ענקית, ואחת הדרכים להכיר אותה מהר ובקלות היא להביט עליה מלמעלה.. :-). 

בנגקוק עם ילדים

מלון דירותHide and Seek Boutique Hometel – עם חדרים נפלאים ומפנקים גם לזוגות וגם למשפחות (כולל הרחבות ליותר מארבעה אנשים..), לא יקר (בערך 70$ ללילה למשפחה) במיקום מעולה – ממש ליד תחנת הרכבת העילית Phra- khanong, וליד מתחם ה-W. 

לפרטים נוספים או אפילו רק תציצו בתמונות.. >> 

♥ טיפ: אם אתם מגיעים לבנגקוק, קחו ערב אחד וטפסו לגג של מלון המריוט. תוכלו להנות מהנוף של כל העיר תחתיכם, וגם קוקטיילים למבוגרים ולילדים בצבעים ובטעמים שונים (הבר למבוגרים נמצא בקומה הכי עליונה, הבר למשפחות נמצא קומה אחת מתחתיו.. :-)). 

בנגקוק למשפחות בפחות מ-50$ ללילה:

אכסנייה מגניבה – Pillow & Bread– כולל חדר משפחתי – מיקום נוח עם גישה נוחה לרכבת העילית, מטבח, ואפילו אפשרות למפגשים חברתיים. הנה לינק עם תמונות, פרטים ומחירים >>


והנה עוד דרך ללון בזול בבנגקוק: ברחבי העיר נמצא שלל של הוסטלים ידידותיים ומקסימים. חלקם נמצאים במיקום מעולה, ומציעים, בנוסף לחדרי מעונות רגילים גם חדרים פרטיים נוחים ונעימים. כשאנחנו מגיעים לבנגקוק אנחנו מעדיפים להזמין מקום באחת מהאכסניות האלה. כך אנחנו גם חוסכים כסף, וגם מקבלים צוות צעיר וידידותי, קפה מעולה ואפשרות למפגש מרתק עם מטיילים נוספים. 

הנה לינק לרשימה המלאה של ההוסטלים בבנגקוק…


בנגקוק עם ילדים
חתולים וקפה בבנגקוק

♥ טיפ אחרון: אם אתם לנים באזור, אני ממש ממליצה לכם לקפוץ להוסטל שנקרא Cazz. לא רק שיש שם קפה מעולה (עם כל סוגי החלב שאתם רק רוצים), ומאפים מעולים (נסו את הקרואסון שקדים..) – אלא שיש שם גם חתולים מתוקים שאפשר לשבת איתם, להתכרבל וללטף.. :-). שימו לב: אני לא ממליצה על ההוסטל כמקום לינה למשפחות, אבל אם אתם חד הוריים – הוא עשוי להתאים. בכל מקרה- הצוות מאוד ידידותי ועוזר בכל דבר שצריך. המיקום מעולה, והמחירים ממש זולים. 

הנה לינק למיקום של ההוסטל…

כאן תמצאו עוד כל מיני רעיונות מגניבים ללינה מפנקת בבנגקוק. 

וכאן תמצאו רעיונות מגניבים ללינה בכל המזרח.. 

 


איפה לישון במזרח עם ילדים

haleli