כמה עולה

הודו עם ילדים- דלהי: בתי מלון מומלצים לנחיתה רכה (והמחירים שלהם)

11/03/2016

דלהי היא הארד קור. היא בדרך כלל המקום הראשון שפוגשים כשמגיעים להודו (בעיקר אם מדובר בעונת הקיץ, כשהתכנון הוא לעלות צפונה למנאלי והלאה). ולפעמים היא לא רק המקום הראשון, אלא גם הפעם הראשונה שרגליכם (ורגלי הילדים) דורכת על אדמת הודו.

רבים שואלים אותי לאיזה מלון כדאי ללכת, כדי לרכך את המעבר המטאורי מהארץ הישר לזרועות הנסיכה המנומנמת,השוצפת והחריפה בו זמנית, הנקראת ניו דלהי.

להלן כמה המלצות לבתי מלון בדלהי:

 מלון שנגרילה (Shangri-La)– בדרך כלל המלון שרוב המשפחות מעדיפות לנחות אליו. הוא מדורג חמישה כוכבים, יש בו את כל שצריך, כולל שירותי בייביסיטר, בריכה, מיקום מצוין וצוות נפלא. מחירים: החל מ-140$ ללילה ומעלה. ילדים עד גיל 12 חינם.

להזמנה דרך “אגודה”

להזמנה דרך “בוקינג”

שנטי-הום (Shanti Home)– מלון קטן ומקסים, ממוקם בקרבת שדה התעופה וממש ליד תחנת מטרו עם גישה נוחה למרכז העיר. חדרים נקיים, מסעדה מצויינת וצוות נהדר. מחירים- 110$ לחדר פרימיום (כולל ארוחת בוקר, ילדים עד גיל 5 חינם), ו- 114$ לחדר יוקרתי.

להזמנה דרך “אגודה”

להזמנה דרך “בוקינג”

לג’נד-אין (The Legend Inn)– בעלות נמוכה בהרבה משני המלונות שנתתי למעלה, במיקום מצויין, חדרים נעימים ונקיים, מסעדה מצויינת (בעיקר ארוחת הבוקר), והשוס: קיר טיפוס שנמצא בתוך המלון, עם כל הציוד שצריך. אין כמו טיפוס כדי לתת לילדים תעסוקה מגניבה. מחירים- החל מ-50$ לחדר מקסים, כולל ארוחת בוקר (ילדים עד גיל 8 חינם).

להזמנה דרך “אגודה”

להדמנה דרך “בוקינג”

גואי’ס הוסטל (Joey’s Hostel)– גסטהאוס ידידותי ביותר, עם מגוון חדרים לבחירה. גם חדרים פרטיים וגם חדרי ‘מעונות’, אותם תוכלו לשכור רק לעצמכם (יש בהם מספר מגוון של מיטות- 4,6,8 ואפילו 10). חדר הקהילה הוא מקסים, יש בו טלויזיה גדולה בה תוכלו להקרין סרטים לבחירתכם, ואפילו יש שם מערכת מושלמת של XBOX. הצוות תמיד שמח להסביר על הסביבה ולהמליץ על מקומות שכדאי לבקר בהם. **מנסיון שלנו, לגור באעסניה החולקת מרחבים משותפים עם מטיילים אחרים זו חוויה נהדרת, והילדים מאוד נהנים ממנה. מחירים: החל מ-8$ למיטה.

להזמנה דרך “אגודה”

להזמנה דרך “בוקינג”

זכרו לשים לב שאין עציצים ובמיוחד מיכלים עם פרחים ומים עמודים בתוך החדר. אם יש כאלה- הוציאו אותם החוצה. ואל תשכחו לשלוח לי מייל כדי לקבל דף מידע עם הרבה טיפים, המלצות ומידע חשוב על הודו ואולי גם נדבר בטלפון או אפילו נפגש לצ’אי אחרי שתגיעו..

מלונות רבים נוספים ברחבי הודו תוכלו למצוא דרך “אגודה“, “בוקינג” ו”הוטלס’קומביינד“.

**למה אני מפנה אתכם דווקא לאתרים האלה? כי אלה האתרים החזקים והאמינים ביותר בחיפוש בתי מלון. הם המועדפים על רוב האנשים וגם- אני מרוויחה מהם קצת עמלה. אז אם אתם מרגישים שהמידע שאני חולקת אתכם דרך האתר (והמיילים, והפייסבוק, והצ’אטים..) תרם לכם במעט, ואתם רוצים להביע את תמיכתכם – אנא הזמינו את בתי המלון שלכם דרך הלינקים המופיעים באתר. תודה ??❤.

haleli