בלוג, טיול עם ילדים ב...

ונציה עם ילדים

24/09/2010

ונציה מלאה בפיתויים. והם לוטשים עיניים וקורצים כמו גברים במועדון ריקודים. שיט  תעלות רומנטי מתחת לגשרים בני חמש מאות שנה. חנויות של בונבוניירות מדיפות ניחוח שוקולד וסוכר. ארומת הקפה והיין המשכרת, פיצות ופסטות ופירות ים טריים, דוכנים עמוסי פירות שמעולם לא טעמתי, חנויות בעלי מלאכה ואמנים, תכשיטים, מוצרי נייר בעבודת יד. והכל נגיש ומזמין ומושך..

צללתי אל ונציה בלי הכנה מוקדמת. לא קראתי עליה, לא ביקשתי מידע מאף אחד שהיה שם. רציתי לפגוש אותה בעצמי ובדרך שלי, בלי שיגלו לי. וונציה ריתקה אותי, ושאבה אותי אליה ולא רציתי שהיא תיגמר. ממש כמו בתוך משחק של ‘חפש את המטמון’ צעדנו ברחובות הקטנים, עקבנו אחרי השלטים המכוונים לסאן מרקו ובכל פניה ובכל סמטה גילינו משהו חדש. פרחים צבעוניים תלויים להם מתחת לתריסים עגלגלים. בתים עתיקים בצבעי הלבה. מסכות מסתוריות, שירים באיטלקית, פסלי אדם וחיות ניצבים על גגות מבנים רבי עוצמה. סודות מתוקים שמתחבאים מעברו השני של הגשר הקטן.. סימטאות מסתוריות שלא נגמרות. עוד סמטה ועוד אחת ועוד אחת. והסקרנות היא שמובילה להמשיך הלאה והלאה. לעבור את הגשר ואחריו סמטה ואחריה עוד גשר. קפה ועוד קפה ועוד קפה.. טיול בלי התחלה ובלי סוף, והנה רחבה גדולה וריח הגבינה המותכת מחבק אותי מכל עבר. אפילו הגלויות בדוכן המזכרות נראו לי פתאום שוות את המחיר.

ניגודים של עיר תיירות המנסה לשדר רומנטיות יוקרתית אבל לא מצליחה להסתיר את החיים האמיתיים שמתחוללים בתוכה. קצת נאיבי מצדה, ומקסים בעיני. יש לי סימפטיה לנאיביות. הצבעים, הריח המשכר והאמנות הייחודית מתערבבים עם ליכלוך המים בתעלות והגרפיטי על הקירות המתפוררים. חנויות יוקרה נוצצות לצד רוכלי רחוב מרופטים, סאן מרקו על אלפי תייריו לעומת הסמטאות הקטנות והשקטות, הריקות מאדם. זוגות מאוהבים מכל הסוגים והמינים והשפות. שחפים. יונים. דגים. ריח של מים מלוחים ואצות. שלטי פרסומת ענקיים עם תצלומי דוגמנים חצי ערומים מתנוססים לצד כנסיות עצומות ומטילות אימה. ברזיות של מים זורמים ללא הפסק ניצבות ברחובות. ו-1.5 יורו דמי כניסה לשרותים.

חזרה לבלוג

מחפשים מלון זול ואיכותי?

הכנסו לאתר הזה ובחרו את מקום הלינה המועדף עליכם.

כיוון שאני נעזרת רק באתר הזה כדי להזמין מקום לינה, בדקתי באופן אישי את המחירים באתר והשוויתי אותם מול המחירים בשטח. ממש פיזית. ובכל המקרים בהם החלטתי להיות חכמה ולהגיע למקום כדי להזמין ישירות ממנו גיליתי שהמחירים באתר היו נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים שהציעו לי בשטח.

בקיצור- יותר משתלם להזמין מהאתר הזה. לקרא את הדברים שכתבו מבקרים ששהו במקום לפניכם. לאתר יש גרסה באנגלית וגרסה בעברית. מנוע חיפוש נוח לשימוש ומבחר עצום בטווח מחירים המתאים לכל כיס (ואני מתכוונת ממש לכל כיס. יש שם מקומות גם ב-5$).

ועוד דבר חשוב- התמונות באתר תמיד נכונות ואמיתיות.

haleli