איך לחסוך בהוצאות, טיול עם ילדים ב...

טיול עם ילדים בוינה

02/02/2011

וינה היא יעד נפלא לטיול עם ילדים. היא קטנה ונוחה ויש בה את כל מה שרק צריך לחופשה מענגת בסגנון אירופאי נינוח ותרבותי. מי שמגיע לוינה לא יכול להתאכזב. היא מתוקה כמו עוגת הזאכר-טורט המפורסמת שלה. והיא יודעת את זה. לכן, הבעיה היחידה של וינה היא המחירים שלה. הם יכולים להכניס אותך להלם ממש כמו הבניינים העתיקים שמקשטים אותה.

ועדיין, אפילו בוינה, אפשר גם לטייל וגם לשמור על שפיות מט”חית, אפילו כשמטיילים עם ילדים.

  1. שכרו דירה במקום מלון. הכינו חלק מהארוחות בדירה.
  2. עשו קניות בסופר. כך תוכלו לפגוש מקרוב את המלפפונים הכי גדולים שראיתם.
  3. אגב, אותו שוקולד מוצרט שמוכרים בכל חנות שניה במדרחוב, עולה הרבה פחות בסופר.
  4. עשו כרטיס חופשי-שבועי ברכבת התחתית. שימו לב שהכרטיס תמיד מתחיל ביום- שני ונגמר ביום ראשון. כמו כן, ילדים מתחת לגיל 6 לא משלמים. ילדים עד גיל 15 לא משלמים בימי ראשון, בחגים לאומיים ובימי חופשות מבית הספר.
  5. באופן מפתיע, דמי הכניסה למוזיאונים הם נמוכים יחסית. לכו על זה.
  6. בנוסף, קיימים כל מיני דילים מעניינים שיכולים לתת הנחות נוספות. בדקו בדוכן המרכזי שנמצא מול בית האופרה.
  7. אל תתפתו לאכול בבית הקפה ‘זאכר’. יקר ולא ממש שווה את המחיר.
  8. במקום לאכול במסעדה עם מחירים תיירותיים, שאלו את הוינאים איפה הכי כדאי לאכול שניצל אמיתי.
  9. ושטרודל.
  10. בוינה יש הרבה גנים מקסימים שהם לגמרי בחינם.
  11. בימי ראשון מתכנסים הוינאים ברחבת ‘רובע המוזיאונים’ ותופסים שמש על המתקנים שם. כיף גדול גם עבור הילדים שיפגשו ילדים וינאים שאוהבים לשחק. סיכוי גדול שדווקא את החוויה הזאת הם יזכרו הכי לטובה.
  12. אל תקנו קפה בבתי קפה. חפשו את הגלידריות האיטלקיות. שימו לב שהן באמת בבעלות איטלקית, כך איכות הקפה תהיה בהתאם. והמחיר, במפתיע, יהיה כמו באיטליה (1 יורו) ולא כמו בוינה (4 יורו).

תהנו.

מחפשים מלון זול ואיכותי?

הכנסו לאתר הזה ובחרו את מקום הלינה המועדף עליכם.

כיוון שאני נעזרת רק באתר הזה כדי להזמין מקום לינה, בדקתי באופן אישי את המחירים באתר והשוויתי אותם מול המחירים בשטח. ממש פיזית. ובכל המקרים בהם החלטתי להיות חכמה ולהגיע למקום כדי להזמין ישירות ממנו גיליתי שהמחירים באתר היו נמוכים בעשרות אחוזים מהמחירים שהציעו לי בשטח.

בקיצור- יותר משתלם להזמין מהאתר הזה. לקרא את הדברים שכתבו מבקרים ששהו במקום לפניכם. לאתר יש גרסה באנגלית וגרסה בעברית. מנוע חיפוש נוח לשימוש ומבחר עצום בטווח מחירים המתאים לכל כיס (ואני מתכוונת ממש לכל כיס. יש שם מקומות גם ב-5$).

ועוד דבר חשוב- התמונות באתר תמיד נכונות ואמיתיות.

haleli