טיול עם ילדים ב..., משפחות מטיילות

נפאל עם ילדים- עכשיו הרבה יותר פשוט וקל

05/01/2014

אתם רק תגיעו- אני אדאג לכל השאר

אז בגלל שגרנו הרבה זמן בנפאל ובגלל שאנחנו מכירים את המקום ואת התרבות ואת הכל. והילדות מדברות נפאלית שוטפת והיו בכפרים נידחים והיו בפוקרה והיו בנהרות ובאוטובוסים מקומיים. בגלל כל אלה אני מקבלת לאינבוקס שלי לא מעט מיילים המבקשים להתייעץ איתי בנוגע לטיול לנפאל עם ילדים.

אז מצאתי את עצמי מבלה שעות במענה למליון שאלות וייעוץ, בכל פעם למשפחה אחרת.

עד שנמאס לי וכשפנו אלי פשוט כתבתי- אתם רק תגיעו. אני אדאג לכם לכל השאר.

הרבה יותר פשוט. גם בשבילי, אבל בעיקר בשביל כל המשפחות המהססות, החוששות, אלה שמתקשות לארגן את הכל מרחוק.

וגם בשביל כל המשפחות שבכלל לא רשמו את נפאל ברשימת החופשות המשפחתיות, אבל אז גילו שזה יוצא לא רק זול, אלא גם חוויה אחרת, מדהימה ומאחדת.

                    

מישהו שכבר עשה את זה עם ילדיו שלו

ברור שאי אפשר לתכנן את הכל מרחוק. ואם אתם יוצאים לחופשה שמוגבלת בזמן, ורוצים להספיק כמה שיותר אבל גם לא להתרוצץ יותר מדי ואם אתם רוצים שלא יעבדו עליכם במחיר כדאי למצוא מישהו שמכיר, שגר שם, שיודע.

ומה יכול להיות יותר טוב מטרק עם ילדים או ראפטינג עם ילדים בליווי מישהו שבעצמו עשה את המסלולים האלה עם ילדיו שלו?

אפילו הנחיתה בקטמנדו תהיה רכה יותר כשיש את הליווי הנכון, מישהו שמבין ויודע איך זה לעבור טיסה ארוכה עם ילדים, ומה הם צריכים כדי להיות רגועים ושמחים. וגם מה ההורים שלהם צריכים..

תכתבו לי, תגידו מתי אתם באים, כמה זמן יש לכם, בני כמה הילדים, מה אתם אוהבים ומה מתחשק לכם. טרקים, ראפטינג, קמפינג, קיאקים. נהרות. כפרים. מקדשים. אוכל. רוצים אוטנטי? רוצים סטרילי?
תכתבו. ואני אדאג להכל.
ועכשיו חדש! “נפגשים בנפאל”- מקום מפגש למטיילים, ולמשפחות עם ילדים. מקום נעים, משחקי קופסא, שולחן ביליארד, ערסל ועוד. טיולי אופניים עם מדריך לילדים בלבד, טיולים רגליים בסביבה, פעילויות משותפות לילדים (וזמן פנוי קצת להורים שלהם). התאמה של טיולים לנהר עם ילדים , התנסויות בקייקים באגם ועוד. אתם מוזמנים! חפשו אותנו בפוקרה, או צרו קשר במייל. 

וכמובן שאם יש לכם שאלות על טיול לנפאל עם הילדים, רוצים להתייעץ, לקבל המלצות על מקומות לינה, יעדים, סוגים של טרקים, כרטיסי טיסה זולים וכו’, מתלבטים או חוששים או כל דבר אחר- אנא אל תהססו לפנות אלי, ואענה לכם בשמחה.

*מתארגנת קבוצה לחודש נובמבר 2014.

*מתארגנת קבוצה למרץ אפריל 2015.

לבירורים, שאלות, והזמנות פנו למייל:

familytriptonepal@gmail.com

סיפורי טרקים שלי עם הילדים:

haleli