בלוג, טיול עם ילדים ב...

נפאל עם ילדים- קמפינג וקייקים בנהר

12/04/2014

לפני שבועיים נסענו להתאוורר קצת בנהר. את יותם (14) רשמתי לסדנת קייקים בנהר ואנחנו הבנות פשוט קפצנו על ההזדמנות לכייף בשמש הנפאלית.

בחצי הדרך בין פוקרה לקטמנדו יש כמה פינות חמד שיושבות על גדת נהר הטריסולי היפהפה. הנהר גדול ושוצף, גם בעונות יבשות יותר של השנה והוא נחשב למרכז של נופש לאוהבי המים- קייקיסטים וחובבי ראפטינג.

מיקומו האסטרטגי והגישה הנוחה אליו הופכים את החוויה לנעימה במיוחד. לא צריך להתאמץ, לא צריך להתארגן יותר מדי. פשוט תופסים אוטובוס (תיירים/מקומי/מיני ואן) ויורדים באחת מהנקודות.

את הסדנא בחרו להעביר בפישלינג- אחת מהנקודות המרכזיות לאורך הטריסולי. נקודות נעימות אחרות הן צ’אראונדי ו’רויאל ביץ’ (חוף מסודר יותר עם מלון, בריכה, בונגלוס על המים ופעילויות נהר מהנות).

שלוש שעות נסיעה מפוקרה, ירדנו מהאוטובוס, הורדנו את התיקים והאוהל לחוף, הקמנו אוהל, שתינו צ’אי, התרעננו ומיד החלפנו ל’מצב נהר’.

אנחנו מכירים שם כבר ויודעים איפה בדיוק הצ’אי הכי טעים, איפה האוכל הכי טעים, ממי מבקשים עצים למדורה. אנחנו מכירים את המשפחות שגרות בסמוך לחוף ונהנים להעביר יחד איתם כמה ימים.

למעלה על הכביש מתנהל לו שוק ירקות קטן והפעם אנחנו מבקרים בשיא עונת המלפפונים והקלמנטינות. איזה כיף!

למטה בנהר מתנהלת הסדנא. המדריכים מקסימים וסבלניים ומקצועניים.

יותם מתרגל בקייקים ואנחנו הבנות מתרגלות כיף חיים   🙂

משתכשכות בנהר, משחקות בחול ובבוץ, מתחממות על הסלעים. מדי פעם שותים צ’אי, אוכלים פירות. לקראת ערב עולים להעביר את הזמן עם המשפחות המארחות. אוכלים משהו חם, משחקים קלפים או משחקים נפאליים.

בלילה יושבים ליד המדורה עד שהעיניים נעצמות, והולכים לישון.

שלושה ימים של שקט על הנהר.

haleli