כמה עולה

על פינוקים בדרכים. או: כך תארגני לעצמך תיק כלי רחצה מהחלומות

10/12/2019

תיק כלי הרחצה הוא אחד מהמרכיבים החשובים ביותר בכל יציאה מהבית. במיוחד אם זה לחו”ל, שם הכל לא ידוע ואנחנו נמצאות במעין פחד מתמיד שנשכח משהו ממש חיוני להשרדותינו.

מצד שני, אני הולכת עם הגישה שמאמינה שנסיעה לחופשה בחו”ל, והעובדה שאנחנו מוגבלות לתיק אחד קטן, לא אומרת בהכרח שאנחנו צריכות להתפשר. או להצטמצם. או לוותר על מקלחת, על טיפוח, או על רענון ורוגע ברמה של חמישה כוכבים לפחות. אחרי הכל אנחנו בחופש :-).

אחד הדברים הכי מהנים בחופשה הוא להכנס למקלחת ולפנות לעצמך זמן לטפח את עצמך. אם זה אחרי יום שלם על החוף או בבריכה, ואם זה אחרי יום של הליכה ברחובות לא מוכרים, ביקור במוזיאונים או בכנסיות ומפגשים מעניינים עם מראות וטעמים חדשים.

לכן יצרתי לכן כאן רשימת חלומות קטנה (הלואי שהייתי יכולה לארגן לעצמי תיק כלי רחצה שכזה :-)), שכוללת לא רק את ה’בסיסי’, אלא את מה שהוא גם בסיסי וגם מפנק ברמות. כל מה שאישה צריכה כדי לצאת מהבית בכיף. עם דגש על הכיף.

בואו נתחיל עם התיק עצמו. הנה ההמלצות שלי לתיק כלי רחצה שהוא הכי פרקטי והכי נוח והכי מתאים לנסיעות:

התיק הזה :

או תיק כזה:

או התיק הזה:

צחצוח שיניים:

טבליות לצחצוח שיניים- במקום לקחת שפופרת שלמה, קחו כמה טבליות כאלה, שתופסות מעט מאוד מקום:

 

 

 

 

 

פנים:

אחרי יום שלם ברחובות, חשוב לשמור על הפנים נקיות ככל הניתן. הנה שמן מופלא  (34$, אמאזון) שלא רק מנקה את הפנים ומסיר איפור, אלא גם מזין את העור. לא צריך יותר מזה!

והנה עוד תכשיר מדהים, לניקוי עמוק מכל זיהומי הסביבה, מסנני הקרינה והאיפור. גם אקולוגי, ידידותי לסביבה ולא יהרוס לך את עור הפנים. קטן ומוצק.

Elemis הכינו משחה לניקוי והזנה, שנראית כמו ההגדרה של פינוק וטיפוח. רק למי שיכולה להרשות לעצמה :-). 57$ באמאזון.


♥ אני באופן אישי גם אוהבת את המוצרים של Royal beauty, שאני קונה בבנגקוק כי הם מגיעים באריזות דקות וקטנות, שמספיקות לי בדרך כלל לשבוע. לא יודעת לגבי האיכות, אבל מבחינת הנוחות הן מאוד מאוד נוחות וקלות לשימוש, ויש מבחר גדול של מוצרים. תראו למשל את זאת.(מצאתי באיביי, 3.65$).


 

להסרת איפור עדינה- קחו אתכן פדים רב פעמיים להסרת איפור ללא צורך בשום תכשיר (פשוט לשטוף בתום השימוש, זה מתייבש תוך דקות). הם מגיעים גם באריזת טיולים נחמדת.

∴ ולניקוי הפנים בעודך בדרכים (אוטובוס/טיסה/רכבת/ארוחת צהריים אחרי בוקר של הליכה וכו’)- קחי איתך בתיק חבילה קטנה מהמגבונים האורגאניים האלה. 

מקלחת:

קודם כל אוירה. הנה נרות ריחניים באריזה נוחה לנסיעות. הם מגיעים בחבילה של 3 אבל את יכולה לקחת איתך רק אחד. וגם כאן תמצאי מבחר נרות שיכולים להכנס לתיק כלי הרחצה.

והנה טבליות ארומתרפיות מתמוססות למקלחת או לאמבטיה, כך שכל מקלחת שתקחי תרגיש לך כאילו את בחופשה מפנקת (בעצם…את אכן בחופשה מפנקת :-)). גם אלה נכנסים בקלות לתיק כלי הרחצה, לא יתפסו לך מקום אבל יביאו שדרוג לכל מקלחת. פשוט הניחי אותן בפינת המקלחת וזהו.

גם הטבליות האלה חמודות, ומגיעות באריזה נוחה ואטומה:

שיער: שמפו ומרכך- בלי בקבוקים או סבונים שנוזלים ותופסים המון מקום. ובלי להתפשר על איכות. היום יש כל מיני אפשרויות מאוד נוחות. תראי למשל את השמפו המוצק הזה, בסגנון מאוד אקסקלוסיבי:

או חבילת הטיולים המיוחדת הזאת שמכילה 4 מיני שמפו-בר ועולה 7$ באמאזון, ולמי שמאוד חשוב לה מוצר טבעי, אקולוגי ואורגאני הנה הצמד הזה (שבעיני הוא הכי שווה..):

גוף: קודם כל קחי איתך מטלית רחצה לניקוי עדין אך יסודי (מתייבשת במהירות ולכן מתאימה במיוחד לנסיעות).

∴ סבון מוצק. בלי להסתבך עם נוזים ומיכלים. זה הרבה יותר נוח, והיום יש מבחר כל כך גדול של סבונים מוצקים נהדרים, אני כבר שנים לא משתמשת בסבונים נוזליים. אל תתפשרי, צרי לעצמך פינוק בחופשה הזאת וקחי סבון שיהיה לא פחות ממופלא. תראי למשל איזה יופי:

סבון יין

                    או אם את מעדיפה בירה :-)

נרתיק לסבון, הגרסה הידידותית-לטיול של סבוניה, ישמור על נקיון תיק הרחצה וגם יקל עליך לקחת אותו איתך לכל מקום, ולהכניס פשוט בחזרה גם אם הוא עדיין רטוב.

לטיפוח הגוף:

∴ סבון פילינג קטן, מוצק ויעיל. שיספק את הצורך שלך בטיפוח ובשמירה על העור שלך גם כשאת מחוץ לבית.

∴ הנה קרם גוף שהוא ההמצאה הנהדרת ביותר גם לאמהות עסוקות שאין להן זמן לבזבז, וגם לנסיעות. הוא לא רק מוצק אלא שאת משתמשת בו מיד אחרי המקלחת, בעודך רטובה. כל מה שנשאר הוא להתנגב וזהו. וכמובן שהוא אורגאני, ומלא בדברים טובים ומזינים לעור. 15$ באמאזון.

∴ עוד פינוק רציני הוא קרם הגוף האולטימטיבי של Lush.. הוא ארוז במיוחד, בתוך מיכל אלומיניום כדי לשים בתיק וכמובן מכיל את כל מה ש LUSH יודעים לעשות.. המחיר הוא בהתאם- 50$ באמאזון.

∴ ולסיום- קרם גוף אינטנסיבי מיוחד לנסיעות, עבודת יד, שאת יכולה גם לשמור בתיק היד שלך ולהשתמש לאורך היום כקרם לידיים או לשפתיים.

שמירה על העור שלך במהלך היום:

Reef repair- מסנן קרינה יעיל, נגד מים, שאינו פוגע בשוניות והכל באריזת נסיעות מיוחדת. 9$ (30 שקל) באמאזון.

Godess Garden– עוד מסנן קרינה מיוחד לפנים ולעור רגיש, קטן ונכנס אפילו לכיס. אקולוגי, אורגאני, וללא ריח. 5$ באמאזון.

לסיום קחי גם מראה קטנה, שקל להניח או לתלות בכל מקום, ושאינה נשברת. הנה למשל זאת (שהיא גם נגד אדים) או זאת.

haleli