מתכננים מסע ארוך? חולמים על חופשה קצרה? רוצים לדבר איתי, לשאול, להתייעץ, לקבל קצת הכוונה?

18/09/2020

ועכשיו חדש!! שיחת הכנה ממוקדת לכל מי שיוצא למזרח. מה לקחת מה לא, איך להתנהג עם כסף, איך לשמור על דברי הערך, ממה להזהר, ממה ממש אין צורך להזהר, מה לבדוק בכל פעם שנכנסים לגסטהאוס חדש, מה אסור לשכוח לפני כל טיסה ועוד ועוד. 

למי מיועדת השיחה?

ממש לכל אחד, בכל גיל, היוצא לטיול או חופשה (ואפילו טיול מאורגן) במזרח. מתאים גם לאלה היוצאים לטיול אחרי צבא (אולי תתפלאו אבל עשיתי שיחות הכנה שכאלה פחות או יותר לכל הילדים של חברותי במהלך השנים :-)).

מתי כדאי לקבוע אותה?

כחודש-חודש וחצי לפני היציאה. אבל אפשר גם לגמרי ברגע האחרון.

איך היא מתבצעת?

דרך וואטסאפ.

כמה זמן היא אורכת?

כ-45 דקות.

כמה היא עולה?

250 ש”ח

למה שווה לכם להתייעץ דווקא איתי?

כי החופשה שלכם היא החיים שלי. אני חיה את המציאות הזאת כל יום מחיי. כבר 13 שנים. גידלתי שלושה ילדים, יום יום בתוך סגנון החיים הזה. עברתי הכל :-).

אז יאללה שלחו לי מייל עכשיו: familytravelsquare@gmail.com

הללי

ויש גם שירות נוסף, מקיף יותר:

שיחות ייעוץ ובניית מסלול והתאמה לתקציב

חולמים לצאת עם המשפחה למסע של פעם בחיים? להוציא את היתדות, לקפל את האוהל ולעוף אל עולם שלם של חוויות, של מראות מרהיבים, של חופש ושל מפגשים יוצאי דופן?

אני מכירה את ההרגשה. את התשוקה הזאת שמתפתלת לה בבטן. שמציפה בהתרגשות, לעתים מעלה דמעות, לעתים מפחידה נורא.

ואחרי 13 שנים של מסעות רבי עוצמה, אני יכולה לומר לכם שאין דבר נפלא מזה.

לא תמיד פשוט. ולא תמיד כמו שדמיינתם. אבל תמיד מצדיק את ההחלטה.

מרגישים צורך לשמוע ממני איך זה באמת? חוששים? יש לכם שאלות? כתבו אלי ונבדוק ביחד את הדרך הנכונה והפשוטה ביותר עבורכם כדי להגיע לאן שאתם חולמים.

בשיחת הייעוץ הראשונית אעזור לכם בבנית מסלול המתאים לתקציב שלכם ולרצונות שלכם. חופשה קצרה או מסע ארוך, כל אחד והחלום שלו, כל אחד עם מה שמתאים לו.

נבנה ביחד מסלול:

∴ שמתאים לעונות השנה ולמזג האויר

∴ שיהיה הגיוני וחכם מבחינת טיסות (ואתן לכם טיפים מגניבים איך לחסוך המון כסף)

∴ ויעבוד נכון עם התקציב שלכם.

אני תורמת לכם הן מנסיוני והן מהכלים ומאנשי הקשר איתם אני עובדת. זה יחסוך לכם גם אנרגיה וגם המון זמן. וכמובן ים של כסף.

ובעיקר אני יכולה לענות לכם על כל השאלות, כך שבתום השיחה תרגישו שיש סוף סוף סדר בבלאגן.:-)

על מה עוד אנחנו מדברים?

♥ איך מכינים את הילדים למסע שכזה.

♥ איך מכינים את עצמנו לחוויה כזאת

♥ מה צריך לעשות בכל מה שקשור לכסף, כרטיסי אשראי (האם בכלל אפשר לשלם במזרח בכרטיסי אשראי? איזה כרטיסים עובדים ואיזה לא? מה לגבי כספומטים? ומה לגבי אפליקציות תשלום?)

♥ איך נערכים לזה מבחינת בריאות, מה עושים אם מישהו חולה ואיזה תרופות כדאי לקחת?

♥ מה עוד כדאי לקחת איתנו? מה לא צריך לקחת? ובכלל- כמה תיקים לקחת? איזה סוג של תיקים? 

♥ איך מתמודדים עם משברים תוך כדי המסע – משפחתיים, אישיים, כלכליים.

♥ אני מסבירה לכם על העונות ומזג האויר במזרח

♥ מסבירה איך מתכננים מסלול בצורה נכונה וחכמה – כולל מעברי גבול, טיסות פנים ותחבורה מקומית.

♥ מתי כדאי להעזר באינטרנט ולסמוך עליו ומתי ממש לא כדאי לעשות את זה.. 

♥ מסבירה על תקשורת, אינטרנט, נותנת מידע וטיפים חשובים ומסבירה איך מתנהלים איתם ברמה המקומית. 

♥ מה עושים אם התקציב שתכננו לא תואם את המציאות בשטח? 

♥ מה לגבי הבטחון האישי? איך שומרים על הילדים? על החפצים? על עצמנו?

ועוד…….. 

באיזה שלב כדאי לפנות אלי?

ממש בהתחלה. כשיש לכם מלא שאלות, כשאתם עדיין לא סגורים על מסלול, כשהכל מבולבל ואתם צריכים סדר. מבטיחה לסדר לכם את כל המחשבות. 

כבר אחרי שיחה אחת, אני יכולה לחסוך לכם לא רק אלפי שקלים, אלא גם שבועות של בלבול וטביעה בים של אינפורמציה. אחרי השיחה הראשונית תקבלו המשך ליווי על פי הצורך, דרך הצ’אט, דרך שיחות טלפון משלימות, לינקים, אימיילם וכל דרך שתתאים לכם. הליווי ימשיך גם אחרי שתצאו לדרך, ולמעשה כל עוד ועד כמה שתצטרכו. אני שלכם :-).  כתבו לי. 

♥ ואם אתם עדיין מהססים- יצרתי עבורכם סדרת פרקים חינמית, הנותנת מידע רב בנוגע לטיול ארוך עם ילדים. אתם מוזמנים להירשם אליה.


יש לי 13 שנים מאחורי. אני מזמינה את כל הטיסות ובתי המלון בעצמי. עובדת על הויזות, על מעברי הגבול, מתכננת מסלול, מתאימה את עצמי לעונות השנה. את כל אלה אני עושה ביום יום שלי, בשגרה. מה שלוקח לי כמה דקות, יקח לכם כמה שבועות. אני יודעת מה חשוב ומה לא. אני יודעת עלויות. אני חיה במקומות עליהם אתם חולמים. אז תשתמשו בי.


כתבו אלי: familytravelsquare@gmail.com

העלות לייעוץ היא 450 ש”ח לשיחה אחת (ללא הגבלת זמן) והמשך ליווי לאורך כל הדרך.  מתאים למי שרוצה לצאת לחופשה שכוללת יותר מיעד אחד. או מי שמתכנן מסע ארוך בעצמו וצריך עזרה/הכוונה/מענה לשאלות ספציפיות/בדיקת התאמה לתקציב/התאמת מסלול נכון על פי תקציב, מזג אויר וגיוון תרבותי.

הללי היקרה, הסיפור האישי שלך היה לנגד עיננו בהחלטה שקבלנו לצאת למסע. לי היה ברור מהרגע הראשון שלא אפספס מפגש עימך. ובאמת, נפגשנו באחת החופשות שלך בארץ, בסניף גלידה ביבנה לשיחה שהייתה מעוררת השראה ופרקטית כאחד. למדנו ממך על הרעיון הזה של לתור בעולם עם ילדים, על מה חשוב ומה פחות, על מנגינה של טיול, על זרימה וקבלנו הרבה מאוד עצות חשובות שליוו אותנו לכל אורך 421 הימים בהם טיילנו בעולם. תודה על היותך השראה, תודה על הסיוע און ליין במהלך הטיול ותודה על כך שאת ממשיכה להחזיק את החלום של כולנו. סיגל”. ~סיגל בנגלס, בלוג טיולשנתי.

“אנו משפחה עם 3 ילדים בגילאים 8,8,5 שמטיילים במשך שנה במזרח. הללי עזרה לנו לגבש ולתכנן את הטיול והיתה לנו לעזר רב גם במהלכו. הגענו להללי בלי הרבה ידע ומאוד מבולבלים ובעזרת הידע העצום והגישה הנכונה הצלחנו לגבש במהירות את מסלול הטיול וכיצד מתארגנים אליו. נעזרנו רבות באתר האינטרנט שלה, במידע הרב שבו ובטיפים המעולים. 

במהלך הטיול היא תמיד היתה זמינה עבורנו ושמחה לעזור בכל שאלה, כיוונה אותנו למידע ובעיקר נתנה תחושה מאוד טובה. חסכנו המון זמן וכסף בעזרתה ובעיקר חסכנו הרבה כאב ראש. ממליצים בחום רב לכל מי שחושב לטייל במזרח לבד ובמיוחד עם ילדים. תודה הללי!” ~יפעת כהן, מהבלוג familytravel.co.il

“אנחנו משפחה עם שלושה ילדים (אוריה 13 וחצי, קורן 11 וחצי, נור 9 וקצת..). היו לנו שני ייעוצים עם הללי. פעם אחת לפני שנתיים, כדי להבין מה זה אומר להסתובב בעולם עם ילדים, מה זה אומר כלכלית….ואיזה תשתיות כדאי שיהיו. הפגישה השנייה היתה לפני חצי שנה, ממש לפני היציאה שלנו למסע. הללי עברה איתנו נושא נושא כדי לסגור פינות (כסף, לימודים לילדים, בירוקרטיה שנשארת בארץ ועוד). חוץ מהידע והניסיון האינסופי שלה קיבלנו חיזוק, תמיכה, ותחושה שגם אנחנו מסוגלים לזה. הללי נתנה לנו הרגשה שהפגישה לא תסתיים עד שנשאל את כל השאלות והפרטים.

אנחנו ממליצים בחום גדול על פגישות הייעוץ עם הללי!!” ~ הילה סמלסון, “המס(ע)מלסון” בפייסבוק.

והנה קצת פירוט איך זה מתנהל בפועל: 

“הללי שלום. 

נשמח אם תוכלי לפרסם אצלך למען משפחות אחרות …

אנחנו צופית ועמרם כמו עוד זוגות רבים שמחליטים לעשות עצירה קלה ממרוץ החיים. החלטנו לקחת חל”ת מהעבודות בהם היינו שקועים כעשרים שנה ולצאת עם בנותינו הילה (16) ונעמה (9) לראות עולם ובעיקר לשנות מקום ואוירה . לאפשר מרחב נשימה, קצב אחר והטענה מחדש של הבטריות. 

מין הפסקה של אמצע החיים . 

השלב הראשון הוא שלב הפנטזיה והחלומות. בשלב הבא כבר נדרשת ירידה לפרטים יותר פרקטיים, בחירת ארצות לביקור, עלויות, אתרים, מלונות וכו’.

עבורנו היה נחוץ בעיקר מידע לגבי התנהלות עם ילדים – מגבלות, סכנות, אפשרויות ועוד כאלה. 

כאן התחיל הקשר שלנו עם הללי סמדר. 

בהתחלה פשוט קראנו את הפוסטים של הללי. אחד אחרי השני אוספים מידע ומפתחים בעזרתו תובנות שמתאימות לצרכים שלנו. אומנם יש הרבה פוסטים ומידע על טיולים בחול בכלל ובמזרח בפרט, אך מהר מאד מצאנו שהפוסטים של הללי הם הכי רלוונטים ומדוייקים לצרכים שלנו כמשפחה. לכן התמקדנו בהם. היות ובתקופה שבה תכננו את הנסיעה היה לנו מעט מאד זמן, היה לנו נח לקבל מידע רלוונטי ובאופן מרוכז. את זה יכולנו לקבל בצורה טובה בעזרת הפוסטים של הללי. אך עדין לאחר קריאת הפוסטים, הרגשנו שישנן שאלות ספציפיות שאנחנו רוצים לבדוק ביחס לתכנון והצרכים שלנו. לכן שמחנו כשהתאפשר לנו להפגש אחד על אחד ( או ליתר דיוק שניים על אחת ) עם הללי . 

הפגישה הראשונה שלנו היתה בבית קפה על חוף ים יפה ב…..חיפה !

נצלנו ההזדמנות שהללי הגיעה לביקור קצר בארץ, וישבנו איתה לקפה . הפגישה האישית איפשרה לנו להעלות את הנושאים הספציפים שעיניינו אותנו, לקבל סקירה יותר ממוקדת לתוכניות והארצות שרצינו לבקר בהן ובעיקר לקבל תשובות לגבי התלבטויות או חורים במידע שהיה נדרש לנו. 

הללי גם עזרה לנו לבנות טוב יותר את תקציב הטיול ולבסוף גם קיבלנו טיפים והצעות שלא חשבנו עליהם. 

עבורנו המפגש היה השלמה טובה ומדוייקת למידע שרצינו לקבל לפני היציאה למסע האמיתי. 

המפגש השני גם הוא היה בבית קפה, אך הפעם בפוקרה שבנפאל. 

התמזל מזלנו ודרכינו הצטלבו בשנית. הפעם היינו כבר אחרי מספר שבועות בטיול, משופשפים יותר ויודעים קצת יותר מה נכון לנו ומה פחות ולאן פנינו מועדות. 

גם אז הללי הייתה שם עם עיצות טובות, מועילות ונוסכות בטחון. עצות כאלה שיכלו לשדרג אותנו בהמשך. אנחנו היינו כבר די על הדרך הברורה, אך פגשנו משפחות שדווקא אחרי מספר שבועות של טיול התעוררו אצלם סימני שאלה והתלבטויות לגבי המשך הדרך וצורך במידע לגבי השהות באזורים מסויימים. גם הם פנו להללי כדי לקבל תמונה יותר ברורה ומהימנה ולהתייעץ לגבי האפשרויות השונות העומדות בפניהם. 

גם המפגש השני לא היה סוף הרומן שלנו עם הללי. לאחר מספר חודשים של טיול הגענו לשלב בו לא היינו בטוחים לגבי המשך הדרך. היה נחוץ לנו מידע שמותאם לנו ומהשטח. 

זה נכון שיש המון קבוצות בפייסבוק והיינו חלק מהן. אך לא תמיד המידע מתיחס לצרכים האישיים שלנו. גם זהות המשיבים לא בהכרח תואמת את הייתנו משפחה. פעמים רבות מקבלים תשובות מחבר’ה צעירים בטיול אחרי צבא ששונה מאד משלנו, ולכן לא תמיד המידע רלוונטי עבורינו.

אז התקשרנו להללי , שהיתה הפעם רחוקה מאד פיזית מאיתנו, ויכולנו להתלבט איתה לגבי האפשרויות להמשך.

אנחנו אחרי 5 חודשים של טיול מהנה מגוון (שעוד טרם הסתיים ), שנתפר למידותינו ולרצונותינו. זאת הזדמנות להודות לך הללי על המידע הרב שהענקת לנו מנסיונך האישי. ובעיקר אנו מרגישים שהעובדה שאת חייה את המזרח ומתנהלת עם משפחה מהווה מקור מידע מיוחד, שנותן פרספקטיבה אחרת מזו של מדריכי טיולים/מטיילים. הידיעה שאת זמינה ואפשר להתייעץ איתך לפני ובמהלך הטיול היו נכס עבורנו ונתנו הרבה בטחון לאורך הדרך.

אז רגע לפני שאורזים וחוזרים. אנחנו מאד מודים לך על שהיית חלק מטיולינו. ומחכים להתייעץ איתך על הטיול הבא …

בברכה ובתודה 🙂

צופית  עמרם  הילה ונעמה .

haleli

Comments (6)

Leave a Reply