כמה עולה

וייטנאם עם ילדים- סייגון והאנוי: בתי מלון מומלצים לנחיתה רכה (וגם כמה הם עולים)

13/03/2022

אנחנו מאוד אוהבים את סייגון ואת האנוי. יש בהן סוג של קסם שפועל עלינו לגמרי. אבל יחד עם הקסם הזה, כשמסתכלים למציאות בעיניים, רואים קודם כל שתי ערים מאוד צפופות, רועשות, עמוסות באופנועים וקטנועים ומכוניות ועשן. והרבה מאוד אנשים. הכל במין בלאגן צבעוני שכזה, שגורם לך לעמוד בהשתאות מול מעבר חציה, ולתהות האם אי פעם תצליח לחצות את הכביש הזה.

כתבתי לא מעט על סייגון, וגם קצת על האנוי. וגם הרבה באופן כללי על וייטנאם ובמיוחד עם ילדים.

הפעם, אני נותנת לכם את רשימת המלונות והגסטהאוסים, בדף אחד נוח ונגיש, שיעשו לכם את כל הנחיתה להרבה יותר רכה ונעימה:

 בתי מלון מומלצים בסייגון (הו צ’י מין סיטי) עם ילדים:

בתי מלון יוקרתיים:

the reverie saigon– חלונות מקיר לקיר, נוף משגע של הנהר וכל העיר, חדר מאובזר (כולל מכונת אספרסו!), מיני בר עמוס בכל טוב בחינם, ואפילו אפשר לשכור משרת אישי. במלון כמובן יש בריכה מדהימה (המים מחליפים צבעים!) וכל מה שמצופה ממלון 5 כוכבים. ילדים עד גיל 11 חינם. מחיר- 225$ ללילה.

להזמנה מ”בוקינג”

reveriesaigon5           reveriesaigon15

 

sherwood residence hotel– מלון דירות מדהים, דירות של 80מ’ ויותר, שני חדרי שינה, שני חדרי מקלחת, סלון, מטבח מאובזר כולל מקרר ואפילו מכונת כביסה!. הכל מוקפד ונקי. כמובן שבמלון עצמו יש בריכה, מועדון משחקים לילדים ועוד. המחיר- 87$ (לדירה שתיארתי) ומעלה. ילדים עד גיל 11 חינם.

להזמנה מ”בוקינג”

caravelle saigon hotel– מלון חמישה כוכבים במיקום מעולה. בריכה נהדרת, חדרים טובים עם נוף. מחיר- החל מ-135$ ללילה. ילדים עד גיל 5 חינם.

להזמנה מ”בוקינג”

גסטהאוסים:

beautiful saigon hotel– מיקום טוב, בריכה. חדרים נקיים, אינטרנט מהיר. המחיר כולל ארוחת בוקר, וילדים עד גיל 10 חינם. אפשרות לחדרים עם שלוש מיטות ויותר. מחיר: החל מ-28$ ללילה.

להזמנה מ”בוקינג”

saigon europe hotel spa– מיקום טוב, בריכה, חדרים גדולים ונקיים, מיזוג אויר. חדר משפחתי נעים החל מ-50$ כולל ארוחת בוקר.

להזמנה מ”בוקינג”


מתכננים ביקור בוייטנאם? שלחו לי מייל, ספרו לי מתי ולכמה זמן ואני אשלח לכם קצת מידע, טיפים והמלצות מגניבות.

כמו כן כאן תמצאו הסברים מפורטים על האזורים השונים בשתי הערים הגדולות, על מנת לעזור לכם להחליט איפה בדיוק אתם רוצים להזמין את בתי המלון שלכם.

הנה המייל שלי :-). 


בתי מלון מומלצים בהאנוי עם ילדים:

בתי מלון יקורתיים:

Mercury Central Hotel Hanoi – מלון מעולה, מדורג מאוד גבוה בהרבה אתרים, במיקום מצוין, ממש על ה-HOAN KIEM צוות ידידותי, וארוחת בוקר מופלאה. 70$ ללילה לסוויטה משפחתית.

להזמנה מ”בוקינג”

Hanoi la siesta– מיקום טוב ברובע העתיק, ובו הצוות ידידותי ועוזר במיוחד. אפשר להזמין כאן חדרים עם דלת מקשרת לנוחות משפחתית מירבית. 160$ לשני חדרים עם דלת מקשרת, או 170$ לסוויטה משפחתית.

להזמנה מ”בוקינג”

בית מלון מעולה במחיר טוב:

hanoi lotus boutique hotel– צוות ידידותי, מיקום מעולה, מסעדה נהדרת והסיורים המאורגנים נחשבים לטובים ביותר. מציעים גם תה/קפה/מיץ פירות חופשי לאורך כל היום. 25$ ללילה לחדר זוגי, 40$ לחדר משפחתי.

להזמין מ”בוקינג”

גסטהאוס:

Hanoi house Hostel – בלב הרובע העתיק, גסטהאוס בדירוג גבוה, מציע חדרים ממוזגים עם מקרר וטלויזיה, כולל חדרים פרטיים וחדרי לינה משותפים. חדר עם מיטה זוגית עולה 28$ ללילה (כולל ארוחת בוקר), חדר עם שלוש מיטות עולה 60$ ללילה (כולל ארוחת בוקר). צוות דובר אנגלית. 

להזמנה מ”בוקינג”

אל תשכחו שאת הויזה לוייטנאם צריך להכין מראש דרך האינטרנט או באמצעות סוכנות נסיעות.

והנה גם מאמר שמציע לכם 8 בתי מלון מטריפים בוייטנאם שהשהות בהם היא חוויה בפני עצמה :-).

או פשוט בדקו את הדילים היומיים כאן: Booking.com Booking.com

 

haleli