כמה עולה

סדרות ייחודיות, מדריכים ואי בוקים בחינם- הרשימה המלאה של כל המוצרים שאני מציעה לקוראים שלי

15/05/2021

מעבר למאמרים ולתוכן הרב שאני מציעה כאן באתר לקריאה חופשית, יצרתי במהלך השנים לא מעט מוצרים ייחודיים הניתנים להורדה ישירה למסך שלכם. רובם בחינם, חלקם בתשלום. אז הנה ריכוז של כל התוכן הנלווה.

עברו על הרשימה, ובדקו שלא פספסתם משהו מעניין:

סדרות פרקים בנושאים ספציפיים:

מדובר בסדרה של מספר פרקים המגיעים כקובץ (כמו מדריך אלקטרוני), אותם ניתן להוריד ישירות לקריאה על המסך החביב עליכם. בסדרות האלה אני כותבת בפירוט על נושאים ספציפיים, ונותנת מעט מנקודת המבט שלי, מהנסיון שרכשתי ומהפרספקטיבה שרכשתי אחרי למעלה מעשר שנים של תנועה. כל הסדרות שאני מציעה הן בחינם לגמרי, ללא כל התחייבות, וניתנות להורדה מהירה.

לטייל עם ילדים- בואו נדבר על זה זו סדרה קלילה בת 9 פרקים, כל פרק מציע תוכן ייחודי ומקורי הנוגע לחופשות משפחתיות. היא מיועדת לכל הורה שאוהב לצאת לחופשות, לטיולים ולהרפתקאות עם הילדים. 

דברים שכדאי לדעת על טיול ארוך עם ילדים (שלא בטוח שבכלל חשבת עליהם..) – הילדים שלי ואני מטיילים כבר הרבה זמן רצוף. (12 שנים!) צברנו הרים של נסיון וגם למדנו המון. על עצמנו, ועל העולם. שאלו אותנו כבר את כל השאלות, וביקשו את כל העצות. לכן, כשיצרתי את סדרת הפרקים הייחודית הזאת, הבאתי שבעה נושאים שהם, בעיני, בין החשובים והמשמעותיים ביותר עבור כל מי שחולם, שמתעניין או שמתכוון לצאת בעצמו למסע משפחתי. הנרשמים לסדרת הפרקים הזאת גם מקבלים 10% הנחה ברכישת “המדריך המלא לטיול ארוך עם ילדים”. 

המדריך להקמת בלוג – זוהי למעשה סדרת מיילים בפורמט של קורס. בקורס הזה, שהוא חינם לגמרי, אני מסבירה לכם במדויק איך לפתוח בלוג, החל בצד המעשי והטכני (זה מאוד פשוט, סמכו עלי!), וכלה במשיכת קוראים ותנועה אל הבלוג, ואפילו הפיכת כל אלה לרווחים.  המיילים נשלחים בכל יום, לשבוע אחד בלבד, וכוללים את כל מה שצריך כדי להקים בלוג משלכם.

מלפפונים חמוצים במונגוליה- 20 עמודים ראשונים – זהו הספר העלילתי הראשון שפרסמתי. הספר מגולל את סיפור המסע של אם ושלושת ילדיה במרחבים המוטרפים של מונגוליה. בסדרת הפרקים המושקעת הזאת אני נותנת לכם להציץ ב- 20 העמודים הראשונים של הספר בחינם, וגם מספרת קצת על הרקע ועל ‘מאחורי הקלעים’ של הסיפור. 

הסיפור שלי- איך כוס קפה אחת יכולה לעשות את כל ההבדל זוהי סדרת מיילים מלבבת במיוחד המגוללת את הסיפור האישי שלי, מה גרם לי לעזוב הכל ולצאת לנדוד, מתי נפלה ההחלטה, במה זה היה כרוך וכמה זמן זה לקח. הנה הפרק הראשון. צפו להפתעות :-).

מדריכים:

מדובר בספרי הדרכה מפורטים ומלאים בתוכן רב ערך, אותם ניתן לרכוש (בתשלום) ולהוריד בגרסה דיגיטאלית ישירות למסך החביב עליכם.

לטייל עם ילדים- איך לקחת את החופשה המשפחתית ולתכנן אותה כך שכולם יהנו. משלב ה’סטייט אוף מיינד’ ועד הגלידה בשאנז אליזה. הנה כל הפרטים.

משפחה במסע- המדריך המעשי המלא לטיול ארוך עם ילדים- מדריך חובה לכל משפחה שמתעניינת ביציאה לטיול ארוך בחו”ל. מקיף, מעודכן (כולל פוסט-קורונה), מבוסס על נסיון בגידול 3 ילדים תוך כדי טיול משפחתי מתמשך בעשרות יעדים. ניהול תקציב, בניית מסלול, יצירת קשרים וחברים, ועוד הרבה הרבה דברים שאפילו לא חשבת עליהם.. :-). הרוכשים את המדריך מקבלים הנחות ומתנות בשווי של כ-1000 שקלים. ובעיקר זוכים לראות איך חלום הופך למציאות.  הציצו כאן כדי לראות בדיוק מה הוא כולל. 

This slideshow requires JavaScript.

איבוקים בחינם:

אלה הם ספרים אלקטרוניים קצרים, העוסקים בנושא מסויים, מספקים מידע וערך רב, אותם ניתן להוריד באופן ישיר ואישי. כל האיבוקים שאני מציעה לקוראים שלי הם בחינם. 

איך לטייל עם ילדים בעולם ב-5500 שקל לחודש (או פחות).כל מה שצריך כדי לתכנן טיול מדהים בעלות מינימאלית. באי בוק שלם, מפורט וממצה. באי בוק הזה תקבלו את ההצעה שלי למסלול מרתק לשמונה יעדים שונים בשנה אחת. המסלול מוצג בפירוט רב, בחלוקה לחודשי השנה ומתוך התחשבות בכל הפרמטרים הנחוצים. 

איך לטייל בזול יותר לכל מקום בעולם– כתבתי את האי בוק הזה כי שמתי לב שלמרות שמשפחות קוראות את הפוסטים שלי, ואת האי בוקים הנוספים, עדיין,  כשזה מגיע לרמה המעשית, יש קצת קושי והם חוזרים אלי עם הרבה שאלות ותהיות. לכן ניסיתי לתת כמה  נקודות כדי למקד את העניין ולהפוך את הכל לפשוט וברור יותר. הנה כל הפרטים. 

ספורים עלילתיים- לא רק למי שמתכנן לצאת לטייל:

בשנים האחרונות התחלתי לפרסם רומנים קצרים העוסקים בסיפורי הרפתקאות ומסעות- פנימיים וחיצונים. הספרים מבוססים על חוויות שעברתי ועל אירועים שקרו במציאות, אבל הם לא אוטוביוגראפיים. זאת הדרך שלי לאפשר לכל מי שחולם על מסעות ולא בהכרח מתכנן לצאת לטיול- לחוות אותם דרך הספרים, ודרך המילים והתיאורים. הם פונים לקהל רחב יותר, ולמעשה יכולים לעניין כל חובב קריאה, בכל גיל (16 ומעלה..) :-).

מעטים יודעים, שלמעשה לא התחלתי את דרכי כעיתונאית וגם לא כבלוגרית. הרבה לפני שרכשתי הכשרה כעיתונאית והרבה לפני שהבאתי כותרות, ראיינתי נשות רמטכ”לים וכתבתי טורים אישיים לעיתונים ולמגזינים, כתבתי סיפורים.

מלפפונים חמוצים במונגוליה- האם אי פעם רצית לעזוב הכל ולצאת להרפתקה? האם אי פעם הרגשת סקרנות לדעת איך החיים נראים אצל אנשים אמיתיים שבחרו לעזוב הכל? האם אי פעם ניצבת מול צומת דרכים ולא ידעת באיזו דרך לבחור? בשורש הסיפור ניצב המאבק שכל אחד מאתנו מכיר, לדעתי, בין תשוקה לבין הקרבה, וכל מה שבאמצע. הנה כל הפרטים.

זה היה יום שקט במיוחד סיפור פרידה ואבל לופת קרביים, בו תהומות של עצב מסתחררים על רקע נופים עוצרי נשימה ברומן חושני ומסעיר במיוחד. בין מוות לסקס, בין סופיותו המוחלטת של האין לרגעים קצרים וחריפים של כאן ועכשיו. בשורש הסיפור ניצבת אישה, אם, בת, מאהבת, המביאה את הפנימיות שבה לקדמת הבמה. סיפור לאנשים אמיצים, מכל הגילאים (מעל 16…). הנה הצצה לעמודים הראשונים, ועוד פרטים נוספים. 

שירות ייעוץ אישי ופרטני (בתשלום):

מדובר בשיחה אישית איתי, שבה ניתן להעלות כל נושא שתרצו. לרוב, מדובר במשפחות שחולמות לצאת לטיול ארוך ורוצות לשאול ולהתייעץ בנושאים כמו תקציב, חינוך, בריאות ועוד. או משפחות שצריכות ייעוץ ספציפי בנוגע לתכנון מסלול לטיול ארוך עם הילדים. לפעמים אלה משפחות שצריכות המלצה ליעד אחד מסויים לחופשה קצרה, ולפעמים הם צריכים ליווי מתמשך וארוך טווח לצורך תכנון הטיול, מכל ההיבטים, מתחילתו ועד סופו. הנה כל הפרטים. 

יש לי המון נסיון, התמודדתי עם כמעט כל שאלה או חשש שאתם יכולים לתאר לעצמכם. השתמשו בי. 

 

haleli