חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

איך לחפש, למצוא ולהזמין מלון באינטרנט- בקלות ובפשטות.

04/10/2018

וגם כמה דברים שחשוב שתדעו על מנועי חיפוש ועל מגה-מנועי חיפוש ובכלל.

כל מי שאי פעם ניסה לחפש מלון באינטרנט יודע שזו יכולה להיות משימה מתישה ובעיקר מבלבלת. שפע האתרים ומנועי החיפוש והאפשרויות הבלתי נגמרות שהם מציעים גורמים בשלב כלשהו של החיפוש לתחושת הבהוב בעיניים שיכולה להשתוות לפחות לשיאו של הלילה במופע האורות במועדון הריקודים הלוהט ביותר בעולם.

אני רוצה להציע לכם דרך פשוטה ונוחה, באמצעותה תוכלו להזמין את המלון הרצוי לכם בקלות ובנוחות.

אבל קודם כל, בואו נדבר קצת על הפוליטיקה שמאחורי כל הסיפור. היום עומדות בפנינו למעשה שלוש אפשרויות עיקריות להזמנת מלון באינטרנט:

1-      דרך מגה מנוע חיפוש, שמתיימר להציע ולכסות עשרות או מאות אתרי חיפוש קטנים ולתת לנו את התוצאות הרצויות והזולות ביותר מבין כולם.

 2-      מנוע חיפוש רגיל, המאגד בתוכו מחסן של בתי מלון איתם הוא נמצא בשיתוף פעולה, ומציע את המחיר העצמאי שלו עבור כל הזמנה.

3-      האתרים הפרטיים של כל בית מלון בפני עצמו.

תחקיר שערך ה”גארדיאן” בזמנו בנושא בדק ומצא שאמנם, חלק מאתרי ה’מגה’ למעשה גם משוייכים לאותה בעלות של אתרי החיפוש הרגילים, מה שמעלה את השאלה האם לא קיימת או ישנה איזו העדפה ברורה לקידום אתרים מסויימים על פני אחרים. מה שמעורר הרבה ספקות בנוגע לאמינות מנועי ה’מגה’  ועד כמה באמת אפשר לסמוך על התוצאות שהם נותנים. (אגב זה תקף גם לגבי טיסות אבל אני עוזבת את זה כרגע).

ממצא אחר שעלה במאמר היה שאם פונים לאתרים הפרטיים של בתי המלון, מקבלים לרוב תוצאות ומחירים גבוהים יותר מהמחירים שיתקבלו במנוע חיפוש על אותו מלון, ובאותם תאריכים בדיוק.

והממצא האחרון והמעניין שעלה משם היה שלמעשה, אין הרבה הבדל בין כל מנועי החיפוש. התוצאות הזולות ביותר עבור המלונות שנבדקו הופיעו בכל פעם באתר אחר, ללא כל עקביות.

לכן, אין הרבה ברירה אלא להצליב בין כמה אתרים שונים.

שלושת האתרים איתם אני מעדיפה לעבוד הם:

Hotelscombined– מגה מנוע

Agoda– מנוע רגיל, נחשב מספר אחד בבתי מלון במזרח

Booking– מנוע רגיל.

בואו נזמין מלון בפשטות ובמחיר טוב:

1. הכנסו ל- hotelcombined והקישו במנוע החיפוש את התאריכים ואת  היעד הרצוי לכם. הוסיפו את כל המסננים הרלוונטיים- אל תבזבזו סתם זמן, הכניסו אותם מיד בחיפוש המקורי. כמה ילדים יש, כמה חדרים תרצו, אתם רוצים בריכה, אתם רוצים רק מלון 3-5 כוכבים, מה התקציב הרצוי לכם, מרחק משדה התעופה. הכל. סננו סננו סננו. השאירו את החלון פתוח.

הנה עשיתי לכם את החיים פשוטים- פשוט הקישו כאן:

2פתחו חלון נוסף והכנסו ל-agoda. הקישו שוב את תנאי החיפוש הרצויים לכם. סננו היטב.

או הקישו את היעד והתאריכים שלכם ישירות במנוע שכאן:

3סמנו לעצמכם את שתי התוצאות המתאימות לכם ביותר, בשני האתרים.

 ◊ אל תשכחו לעבור על חוות דעת המבקרים במלון- שימו את תשומת הלב שלכם אך ורק לחוות הדעת האחרונות ולאלה שתואמות את התאריכים בהם אתם מתכננים לבקר שם. ובאופן כללי- בחרו תמיד מבין הציונים הגבוהים ביותר (אני בכלל לא מסתכלת, אף פעם, על ציון 7.5 ומטה..) ◊

4עכשיו, רק לשם הבדיקה וכדי לא לצאת פראיירים- בדקו רק את המלונות שסימנתם לעצמכם (4 בלבד) באתר שלישי- למשל- booking. השוו בין התוצאות. 

תוכלו גם לבצע חיפוש נוסף בקלות אם תקישו כאן את הפרטים (הפעם כבר עשיתי עבורכם סינון ראשוני והמנוע יציג בפניכם רק את המלונות הטובים והמשתלמים ביותר):



Booking.com

5עכשיו תסתכלו על תנאי ההזמנה ב-4 המלונות שבחרתם. מחקו תוצאות שאין בהן אפשרות לביטול ההזמנה גם ברגע האחרון והשאירו רק את התוצאות אותן ניתן לבטל. או כאלה שמאפשרים “להזמין עכשיו ולשלם אחר כך”.

6בחרו מלון אחד שתואם את כל הדרישות ובצעו הזמנה.

 ◊ הסיבה לביצוע הזמנה מהירה, היא שהאתרים שומרים את היסטוריית החיפוש של כל מי שנכנס אליהם, וכאשר נכנסים אליהם שוב, או מחפשים יותר מדי – הם כבר מעלים את המחירים, עבור אותם בתי מלון ואותן תוצאות חיפוש. ◊ 

7. עכשיו, אחרי שהזמנתם אתם יכולים להרגע. בנתיים, תנו לאתרים הללו לעבוד בשבילכם, ולשלוח לכם מיילים עם הצעות שלהם לחיפוש שעשיתם אצלם. קחו כמה ימים לרפרף על ההצעות שנשלחות אליכם. אולי יהיה משהו מעניין או זול יותר. אבל אל תתנו לזה לבלבל אתכם או לשאוב אתכם שוב לישיבה של שעות מול מליון מסכים ומליארד אפשרויות.

8עכשיו, תלוי כמה קרוב למועד הנסיעה ביצעתם את ההזמנה. אני מציעה שכשבועיים עד יומיים לפני שאתם מגיעים לבית המלון- תבדקו שוב בשלושת האתרים- אך ורק את 4 בתי המלון שסימנתם לעצמכם.

9היה ותמצאו שהמחירים ירדו או השתנו- תוכלו לבטל (כי הקפדתם על האפשרות הזאת בהזמנה המקורית) את ההזמנה או את המלון, ולהזמין מחדש.

10היה ולא- סבבה, אתם מסודרים ומוכנים לחופשה.

רוצים גם להזמין ביטוח במחיר מעולה? אז בטח יעניין אתכם מידע בנוגע לביטוח נסיעות-מה לעשות כדי למצוא את הביטוח המשתלם ביותר בלי לבזבז זמן ובקליק אחד.

haleli