מאיפה הכסף

האם גם אתם התייאשתם מכל התכניות שמבטיחות כסף קל באינטרנט?

26/05/2018

המאמר נותן סקירה על הדרכים הקלות ביותר להכנסה מהאינטרנט

אם לשפוט לפי כמות ואופי התגובות שאני מקבלת בכל פעם שמתפרסמת כתבה עלי או ראיון איתי, העולם מתחלק לשתי קבוצות. אלה שאוהבים לשבת בבית, ללכת למשרד כל יום במשך שנים, לעבוד בשביל שמישהו אחר ירוויח מלא כסף ולקבל על זה משכורת חודשית ופנסיה. ונופש חברה. אלה שזה באמת עושה אותם מאושרים.

ואלה שלא.

אלה שחולמים על משהו אחר, חופשי יותר, גמיש יותר. עצמאי יותר. אלה שרוצים שהמאמץ והשעות שהם השקיעו- יצמיחו להם את כל הכסף שמגיע. אלה שרוצים חופש גיאורגפי, להיות ולעבוד מכל מקום.

למשל לקחת את המשפחה לחודשיים על החוף בתאילנד, בלי לבקש רשות מאף אחד, או לחשוב על זה יותר מדי. או לקחת ולהראות לילדים שלהם איך נראים החיים בסין, בגואטמלה, בדרום איטליה. ואולי אפילו לצאת למסע ארוך בעולם כשהמשכורת נכנסת בכל זאת בכל חודש.

אז אם לשפוט לפי התגובות, יש לא מעט חולמים כאלה. וגם לא מעט אפשרויות. מי שלא קיבל עדיין פרסום כלשהו בפיד שלו על ‘כסף קל באינטרנט’ או ‘איך הרווחתי 30 אלף דולר בחודש בעבודה מהבית’ כנראה שהצליח להתחמק מהראדאר של האח הגדול (ובטח תפסו אותו עם תכניות דיאטה ושאיבת שומן..).

המון נופלים בתכניות שהן הונאה אחת גדולה. למעשה, הנה טריק שיעזור לכם לדעת בדיוק אם זו הונאה או לא: כל מי שמבטיח לכם להרוויח מליונים בלי שתצטרכו לעשות כלום. או כל מי שמבטיח לכם שתרוויחו מליונים תוך חודשיים- שלושה.

אין דבר כזה.

אחרת כולנו היינו מליונרים, לא?

כסף באינטרנט הוא אפשרי מאוד, אבל לא בלי עבודה והשקעה. לכן, כשאנשים מדברים איתי על כל התכניות שמבטיחות קסמים, הם יצליחו לסקרן אותי באמת רק כשהם יספרו לי על תכנית שלא מבטיחה את זה.

היום, גם, לצערי, קשה במיוחד להרוויח כסף באינטרנט מבלי להשקיע לפחות מעט כסף בעצמך. וזה בדיוק מה שאתם צריכים לזכור בכל פעם שאתם נתקלים בסרטון שמראה לכם גרף מוחץ עם רווחים של מליונים: נניח והכל נכון, והגרף אכן אמיתי. האם יש לכם מושג כמה כסף הושקע על מנת להרוויח את אותם סכומים?

אז איך מתחילים?

מי מבניכם שיש לו כבר אתר (כל אתר, לא משנה איזה) או דף פייסבוק עסקי עם מספר נאה של עוקבים יכול ממש בקלות להתחיל להפוך אותם לנכס מניב. הנה מאמר שיתאים לכם. 

אם אין לכם אתר או בלוג עדיין, אתם מוזמנים להוריד (בחינם) את המדריך שלי להקמת בלוג, כצעד ראשון.

מהן הדרכים הפשוטות והקלות ביותר להתחיל עם רווחים מהאינטרנט?

ובכן כמו שאמרתי, אין כאן קסמים. אבל כשאני חושבת איזה דרכים יתאימו למי שאין לו ידע טכני, או ידע בשיווק או רק מתחיל בתחום הנה הדרכים איתן אני ממליצה להתחיל:

תכניות שותפים– אתם מקדמים מוצרים שאתם מכירים ואוהבים, ומקבלים עמלה על כל מכירה.

מכירת מוצרים דיגיטאליים אתם יוצרים מוצר דיגיטאלי כלשהו (קורס אינטרנטי, איבוק, סדרת סרטוני וידאו, חבילת עיצובים להורדה וכו’) ומוכרים אותו.

מכירת שירותים- שירותי ייעוץ, הדרכה, שיעורי יוגה, טפולים רגשיים ונפשיים, אימונים בתומים שונים וכו’. כל מה שאפשר ונגיש היום להעביר בשלט רחוק, ולקיים כפגישת אונליין.

אני מציעה לכם להתחיל עם דבר אחד, ואחר כך להמשיך עם כל השאר. ההכנסה שלי היום, למשל, מתבססת על שלושת התחומים האלה, וגם עוד כמה.. :-).

למה אני לא ממליצה על מכירות באמאזון?

כי זה הרבה יותר מסובך ומורכב ממה שמנסים להראות לכם. ומעטים הם אלו שבאמת מצליחים ליצור רווחים, ובדרך כלל מדובר בהשקעה כספית גדולה.

יחד עם זאת, תמיד תוכלו לעבוד עם תכנית השיתופים של אמאזון, שהיא פשוטה ונוחה וקלה מאוד ליישום, ועליה אני דווקא מאוד ממליצה :-).

להלן השלבים צעד צעד:

1. הקמת אתר/ דף עסקי ברשתות החברתיות. או לחילופין שימוש באתר/דף קיים.

2. ביסוס תנועת קוראים ועוקבים וביסוס רשימת תפוצה (את זה אפשר לעשות לאט בצורה אורגאנית או מהר באמצעות פרסום בתשלום).

3. שילוב אלמנטים רווחיים, על פי בחירתך (שיווק באמצעות תכניות שותפים, יצירת מוצר אינטרנטי או קידום שירותים שאתם מציעים).

נושאים שכדאי לכם ללמוד (היום אפשר ללמוד את הבסיס בחינם, באמצעות יוטיוב וגוגל): קידום אתרים, הקמת רשימת תפוצה, כתיבת תוכן, בניית דף נחיתה, שיווק תכניות שותפים, יצירת סרטוני וידאו ושימוש באמצעים ויזואליים למטרות קידום.

עוד שאלה חשובה היא האם אתם רוצים לעבוד עם תוכן בעברית או תוכן באנגלית. אני ממליצה מאוד לעבוד עם תוכן באנגלית. אמנם תהיה לכם תחרות מאוד גדולה, אבל גם קהל היעד הוא רחב משמעותית. וגם בהמשך, יהיה לכם קל יותר לתרגם את הכל לכל שפה שרק תרצו, ולהרחיב את הקהל שלכם עוד יותר.

הנה כמה אתרים שאני נעזרת בהם:

לרכישת ידע מעודכן ומקצועי:

Neil Patel

ערוץ היוטיוב של moz

לעזרה טכנית ואנשי מקצוע נקודתיים בעלויות נמוכות:

fiver

לרכישת אמצעים ויזואליים:

creative market

canva

ולסיום: היום, יותר מתמיד כדאי ושווה להשקיע בתחום הזה. אתם או הילדים המתבגרים שלכם יכולים להפיק המון והאפשרויות הן פשוט בלתי מוגבלות. תתחילו עם שעה ביום. זה יצטבר לשבע שעות בשבוע, ולשלושים שעות בחודש. ותראו איך ההשקעה הקטנה הזאת תשתלם לכם.

haleli