חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

וייטנאם עם ילדים- 8 בתי מלון שהם חוויה בפני עצמה

07/12/2021

תבלו את החופשה המשפחתית שלכם בוייטנאם ושלבו כמה מבתי המלון האלה במסלול שלכם. הפכו את החופשה להרפתקאה מושלמת :-).

מגיעים לוייטנאם עם הילדים? הכנתי עבורכם רשימה של כמה מבתי המלון החווייתיים והמומלצים שתוכלו לשלב במסלול שלכם. תהנו!

דאלאת- הבית המשוגע

הבית המשוגע

דאלאת היא אחת הערים המתוקות והמקסימות ביותר שביקרנו בהן. יש בה מזג אויר ‘ירושלמי’ נעים, היא מוקפת יערות ושדות פרחים והאוכל פשוט נפלא. הבית המשוגע הוא בית מלון מאוד מוכר ופופולארי, ולא סתם. המלון מעוצב בסגנון אדריכאלי ייחודי וזוכה פרסים. חוויה לכל המשפחה.

הזמינו דרך בוקינג

סאפה- טופאס אקולודג’

טופאס טופאס2

המלון מציע נופים מדהימים ועיצוב וייטנאמי מסורתי. הכל מוקפד עם דגש על שילוב של הנוף כמעט בכל חדר, שלא תפספסו חלילה. רק תראו את התמונות..

הזמינו דרך בוקינג

∴ למסלול טיול מקסים למשפחות המשלב גם כמה ימי הליכה בסאפה- הקליקו כאן.


מפנקס הטיפים: צמחונים שבאים לוייטנאם, אם אתם רוצים לטעום קצת ממאכלי המקום, בגרסתם הצמחונית, חפשו את המסעדות המגישות אוכל לנזירים הבודהיסטיים. שם תמיד תמצאו מנות מעולות וגם קל יהיה להם להבין אם תסבירו להם שאתם לא אוכלים בשר. 


דא-נאנג- פיוז’ן סוויטס

168162344 168183623

נחשב לאחד מבתי המלון בסגנון ‘פנטהאוס’ הטובים ביותר בעולם. מציע סוויטות מפנקות עם נוף פנוראמי לחוף ולמפרץ, לעיר עצמה, ולנהר ההאן. וכמובן חוף פרטי, בריכה, שיעורי יוגה ושות’, ואפילו ספריה מצויידת.

הזמינו דרך בוקינג

דא- נאנג- מלון רוסאקה (Rosaka Dha Nang Hotel)

רוסאקה

ואם אתם יותר בעניין של בריכות- קבלו את אחת מהבריכות השוות ביותר בעולם. בריכת אינסוף עם נוף מוטרף למפרץ.

הזמינו דרך בוקינג


♣ מפנקס הטיפים: כשאתם ניגשים לחפש באינטרנט בית מלון או גסטהאוס בוייטנאם אל תתלהבו מכך שמציעים לכם ווייפיי בחינם. כי בוייטנאם האינטרנט הוא תמיד בחינם (ולרוב אפילו בלי סיסמא), נגיש, מהיר וחזק בכל מקום. 

כל מי שמתכנן חופשה או טיול בוייטנאם – הכנתי לכם מאמר מקיף עם כל מה שאתם צריכים לדעת על תכנון מסלול בהתאם למזג האויר בוייטנאם >>


הו צ’י מין סיטי- מלון הספריה- The Alcove Library

מלון מדהים חובה לכל מי שאוהב ספרים. מעבר לפיסת השקט שהוא מציע מהבלאגן של העיר, תמצאו בו מדפים עמוסים בספרים, חדרים שכל אחד מהם מוקדש לנושא ספרותי אחר וגולת הכותרת- הצוות מציע שירות של ‘סיפור לפני השינה’ :-).

הזמינו דרך בוקינג

הו צ’י מין סיטי- La reverie- לה רברי, הפאר והיוקרה והאלגנטיות בשיאם

reveriesaigon15 reveriesaigon5

המלון הוא חוויה עיצובית מטורללת, עם סגנון מאוד יוקרתי ומושקע. זהו אחד מבתי המלון הכי נחשבים ומפורסמים בוייטנאם, ולא בכדי. החדרים והסוויטות השונות מעוצבים כל אחד בסגנון אחר. אני אישית הכי אהבתי את ה’ג’וניור סוויט’, שיש בה קצת כחול שבעיני משתלב שם יפה. ויש כמובן סוויטות מפוארות בהרבה. ובריכת שחיה וכל הפינוקים שאתם יכולים לדמיין. אם אתם באמת רוצים לטבול את עצמכם בפאר ובהדר. או לפנק מישהו שאתם אוהבים..

מחיר- אלף שקל ומעלה.

להזמנות מבוקינג

∴ שלל המלצות לפעילויות נהדרות בסייגון עם המשפחה תקבלו כאן וגם כאן. סדנאות בישול מיוחדות תוכלו לבדוק כאן.

האנוי- בית העץ- Dao Anh Khanh Tree House

האנוי עץ

למשפחות שמגיעות להאנוי לא כדאי לפספס את החוויה של לינה במקום המקסים הזה. קחו את הילדים לישון בבית על העץ :-). המלון מציע גם בריכה חמודה והם אפילו מקרינים סרטים בהם תוכלו לצפות תוך כדי שחיה מרעננת בבריכה.

הזמינו דרך בוקינג

∴ ומה יש לעשות עם ילדים בהאנוי? הנה כמה המלצות


♣ מפנקס הטיפים: אלה מבניכם שחובבים פירות ים, יכולים לצאת מהאנוי לכיוון העיר Hai Phong, כשעתיים נסיעה, בה תמצאו שווקי אוכל שלמים המציעים מגוון אדיר וטרי של מאכלים וייטנאמיים מבוססי פירות ים.

אוכל


הוי אן- מלון הספריה- Vinh Hung Library Hotel

האנוי ספריה

ובכן גם הוי אן מציעה חוויה אינטיליגנטית במיוחד. המלון מציע חדרים (בערך 70$ ללילה) מעוצבים בסגנון גלריה, בריכה על הגג עם נוף פנוראמי וכמובן ספרייה מכובדת המציעה ספרים בכל מיני שפות. ואפילו אפשר להחליף ספרים, כמו בספריה אמיתית :-).

הזמינו דרך בוקינג

vietnam with kids
vietnam with kids

בכל רחבי וייטנאם- הערסלים 🙂

למנוחות קצרות באמצע נסיעה ממקום למקום, גשו למסעדות הדרכים ונצלו את ההפסקה ל’הפוגת ערסל’. בכל מסעדות הדרכים בוייטנאם, קטנות כגדולות, תמצאו ערסלים מוכנים עבורכם. משקה מרענן ומומלץ הוא מיץ קנה סוכר ולימון, שמוגש בכוס ענקית עם הרבה קרח. ועולה בערך רבע דולר. תהנו!

haleli