על האתר

מתכננים מסע ארוך? חולמים על חופשה קצרה? רוצים לדבר איתי, לשאול, להתייעץ, לקבל קצת הכוונה?

18/09/2015

הללי

חולמים לצאת עם המשפחה למסע של פעם בחיים? להוציא את היתדות, לקפל את האוהל ולעוף אל עולם שלם של חוויות, של מראות מרהיבים, של חופש ושל מפגשים יוצאי דופן?

אני מכירה את ההרגשה. את התשוקה הזאת שמתפתלת לה בבטן. שמציפה בהתרגשות, לעתים מעלה דמעות, לעתים מפחידה נורא.

ואחרי שבע וחצי שנים של מסעות רבי עוצמה, אני יכולה לומר לכם שאין דבר נפלא מזה.

אין.

לא תמיד פשוט. ולא תמיד כמו שדמיינתם. אבל תמיד מצדיק את ההחלטה.

מרגישים צורך לשמוע ממני איך זה באמת? חוששים? יש לכם שאלות? כתבו אלי ונבדוק ביחד את הדרך הנכונה והפשוטה ביותר עבורכם כדי להגיע לאן שאתם חולמים. אם תרצו נוכל גם לדבר בטלפון.

אעזור לכם בבנית מסלול המתאים לתקציב שלכם ולרצונות שלכם. חופשה קצרה או מסע ארוך, כל אחד והחלום שלו, כל אחד עם מה שמתאים לו.

אייעץ בכל הקשור להתארגנות לקראת מהלך שכזה- ילדים, חינוך, בריאות, ציוד…

אוכל לתרום לכם הן מנסיוני והן מהכלים ומאנשי הקשר איתם אני עובדת. זה יחסוך לכם המון אנרגיה והמון זמן.

ובעיקר אוכל לענות לכם על כל השאלות.. :-).

תכתבו אלי:

familytravelsquare@gmail.com

העלות לייעוץ נקודתי וכללי היא 125$ לשיחה אחת (ללא הגבלת זמן), ואחריה יתאפשרו שאלות והכוונה נוספת דרך הוואטסאפ (לנגישות מקסימאלית).  מתאים בעיקר לכל מי שרוצה לצאת לחופשה קצרה יחסית. או מי שמתכנן מסע ארוך בעצמו ורק צריך קצת עזרה/הכוונה/מענה לשאלות ספציפיות. אל תהססו, שיחה אחת איתי תחסוך ותפתור לכם ים של בלבול מוח, כסף וזמן…

ועכשיו חדש: חולמים לצאת לחופשי? אני אקח אתכם לשם. כל תקציב הוא אפשרי!– מתאים יותר לאלה שחולמים  בגדול, שרוצים לצאת לזמן ארוך או בלתי מוגבל.

למי שמעוניין בתמיכה מתמשכת ומענה נקודתי בלבד- קיימת גם קבוצת הפייסבוק הסגורה, ‘המזרח עם ילדים’, שבה ניתן לשאול, לצפות בסרטוני הדרכה בנושאים שונים (תכנון מסלול לפי מזג האויר, כל מה שצריך לדעת על ויזות, ועוד..), לינקים מעניינים וגם לקבל המלצות ממשפחות נוספות. כל זה בעלות חד פעמית של 89 ש”ח.

haleli