home, חדש! החופשה האולטימטיבית- חופשות מדהימות במחירים מפתיעים

חופשה במזרח- 11 בתי מלון שהשהות בהם היא חוויה בפני עצמה (שממש לא כדאי לפספס)

06/05/2022

אין ספק שחלק בלתי נפרד מחופשה מצויינת הוא בתי המלון שבהם אנחנו ישנים. אז הפעם לקחתי את העניין הזה צעד אחד קדימה, וקיבצתי לכם מבחר מבתי המלון החוייתיים ביותר במזרח, שיהפכו לנקודה נוספת במסלול, ויוסיפו קצת פלפל, קצת הרפתקה, ובודאי עוד סיפור לאוסף הזכרונות שלכם. המלונות מתאימים למשפחות, לזוגות וגם ליחידים.

bangkok-tree-house-resort-640x427-c

תאילנד:

בנגקוק- מלון בית העץ. 

ובכן, זה לא כמו שזה נשמע. לא מדובר בבית שעשוי מעץ, אלא בחדרים שבנויים גבוה על העצים. הם קוראים להם “קנים מפנקים” ויש מבחר הכולל חדרים משפחתיים, זוגיים ועוד. כל חדר הוא עם אופי מיוחד משלו. ויש וייפיי. הנוף, אגב, הוא נוף של טבע ונהר ולבעלי יצר הרפתקני חזק במיוחד- יש גם רפסודות צפות עם מיטות לשנת לילה ישירות על הנהר.

המלון מציע, בין היתר, סוויטה של שלושה חדרים למשפחה, כולל מיזוג אויר ומרפסות נוף. ארוחת בוקר כלולה במחיר. מבחר סרטים לצפייה אישית (כולל סרטי אנימציה לילדים) וגולת הכותרת (לדעתי האישית)- גלידת פירות שהם מכינים במקום, חינם, 24/7.

המחיר מתחיל ב-110$ ללילה לזוג. מחיר החדרים המשפחתיים הוא כ-290$ ללילה.

להזמנות דרך בוקינג.

ואם אתם מגיעים עם הילדים לבנגקוק אל תפספסו את הפוסט הזה, שמציע 7 רעיונות לפינוקים כיפיים בבנגקוק (וגם כמה הם עולים).

keemala

birdsnest

פוקט- keemala resort- קימאלה ריזורט 

הנה מלון שלא תרצו לצאת ממנו. בלב הג’ונגל הטרופי, ניצבות בקתות יוקרה מעוצבות בטוב טעם, לכל אחת יש בריכה פרטית, ואופי ייחודי משלה. הכי מצאה חן בעיני בקתת “קן הציפור” שממש נראית כמו קן (וגם הבריכה הפרטית שלה.. :-)). המקום מתאפיין בגישה מאוד קרובה לטבע, וכולל גינה אורגאנית (כל הבישולים במקום מתבססים על גידול עצמי), שיעורי יוגה, שעות של מספרי סיפורים, תכניות ניקוי ומדיטציה, שיעורי בישול ועוד.

החוף נמצא במרחק 4 דקות נסיעה מהמלון. השוהים במלון מקבלים הסעה חינם וגם סלסלת פיקניק ומגבות לשהות מפנקת במיוחד על החוף.

המחירים נעים מ- 450$ ללילה ועד 1000$ וגם 1500$ ללילה ולפעמים כוללים גם את ארוחת הבוקר. ילדים עד גיל 11 שוהים בחינם.

להזמנות דרך בוקינג.

soneva

soneva kiri, koh kood – סונבה קירי, קו-קוד.

האי עצמו הופך בשנים האחרונות ליעד יותר ויותר פופולארי, למרות שמכנים אותו “הפנינה הסודית של תאילנד”. כמות הריזורטים שכבר השתלטו עליו היא מרשימה, אבל המלון הזה עדיין שומר על רמה גבוהה וייחודיות. גם כאן תוכלו לסעוד בתוך קן על העצים. הארוחה מתקיימת בפרטיות מירבית, בתוך מיכל שנראה ממש כמו קן אמיתי, והמלצר מגיש לכם את האוכל כשהוא רוכב על כאבל של זיפליין. יש כמובן גם מסעדות אחרות ואפשרות לסעוד ממש מעל המים. הוילות המעוצבות והמפוארות מחוברות כולן בבריכת אינסוף שנושקת למרפסות החדרים. המיטות ממוקמות בדיוק בנקודת הנוף כך שתוכלו לצפות בו מיד כשאתם מתעוררים בבוקר.

 

 

יש גם מתחם בגינה שבו מקרינים סרטים תחת כיפת השמיים.


איפה לידון במזרח עם ילדים


יש שם בר שלם עם 60 טעמי גלידה שונים, שמוגשים חופשי ובחינם מהבוקר עד הלילה. אבל זה לא האטרקציה הקולינרית הגדולה ביותר. בר שוקולד שלם מחכה לכם שם, עם טראפלס, מוסים, וקינוחים אחרים כולם על טהרת השוקולד. בכל יום מציעים מבחר מהמטעמים בחינם.

לגבי ילדים הם מציעים פעילויות מעניינות כמו שיעורי בישול, סיורים מודרכים בג’ונגל ומתחם ילדים מאובזר היטב.

המחיר, תואם לכל מלונות היוקרה ונע בין $1000 ל-2000$ ללילה.

להזמנת חדר בבוקינג

 

סין אכסניה

סין:

יונגדינג- TULOU FUYULOU CHANGDI INN -YONGDING

ובמעבר חד, אכסניה שמבחינת המחיר ומבחינת המראה נראית צנועה, אבל מעניקה חווית שהות ייחודית ומרתקת. המבנה עצמו הוקם עוד במאה ה-15, והוא מבנה מסורתי וטיפוסי לאזור, שנועד למעשה לשמש כמגן מפני פולשים אלימים.

הכפר נמצא כשלוש שעות וחצי של נסיעה באוטובוס משיאמן (Xiamen) והוא מעניק הצצה אל תרבות ההאקה (hakka), הנמנים עם שושלת האן, והשפיעו רבות על ההסטוריה הסינית. עובדה מעניינת היא שנשות ההאקה, ככל הנראה לא השתתפו במנהג קשירת כפות הרגליים שהיה נפוץ בסין.

המקום מנוהל ע”י סטיפן לין, שעוזר לתיירים בכל דבר, ואף מאפשר להם לאכול יחד עם המקומיים ארוחות מסורתיות למשעי. המקום מכיל כ-160 חדרים, אבל רק 18 מהם מושכרים לתיירים.

המחיר- כ-26$ ללילה, ואפילו כולל ארוחת בוקר. שימו לב שחלק מהחדרים חולקים מקלחות משותפות.

להזמנות דרך בוקינג

 

cave-inside

שיאן- A bed in a cave

לישון בתוך מערה. בעיר שיאן (XI’AN) תוכלו להתארח בחדרים מגניבים ביותר שמציעים לינה בתוך מערה עתיקה. המבנים האופייניים לחבל הארץ המרכזי של סין נקראים יאודונגס (Yaodongs) והסיור בהם יכול להיות חוויה מעניינת ביותר. שלא לדבר על לישון בתוך אחד כזה.

המחיר- כ-50$ ללילה.

להזמנת חדר או התרשמות כללית הקליקו כאן.

circle hostel dalat

וייטנאם:

כולם כבר מכירים את הבית המשוגע בדאלאת, הוא באמת מאוד מפורסם. אבל הנה עוד מקום נחמד וזול שאפשר לנסות:

The Circle Vietnam Hostel, Da-lat- החדרים העגולים בדאלאת

מדובר בחדרים צבעוניים וחביבים דמויי צינורות ענק. בתוך כל חדר יש מיטה, ואבזרים בסיסיים אחרים. לכל חדר יש חלון זכוכית גדול הפונה אל נוף ההרים והיערות של דאלאת. יש גם מדשאה נחמדה עם מקום למדורה, בה יושבים בערב כל דרי האכסניה וחולקים חוויות וסיפורים.

המחיר מאוד נחמד- פחות מ-10$ ללילה.

נסו את הקישור הזה לפרטים נוספים.

דאלאת באופן לא כל כך ברור, די משופעת באירוח ביתי עם אופי קצת ‘אחר’. נסו לבדוק גם את כפר ההוביט או את מלון הקונטיינר. המחירים נעים בין 50 ש”ח (חדרים משותפים) ל-150 ש”ח ללילה.

reveriesaigon5

reveriesaigon15

הו צ’י מין סיטי- La reverie- לה רברי, הפאר והיוקרה והאלגנטיות בשיאם

המלון הוא חוויה עיצובית מטורללת, עם סגנון מאוד יוקרתי ומושקע. זהו אחד מבתי המלון הכי נחשבים ומפורסמים בוייטנאם, ולא בכדי. החדרים והסוויטות השונות מעוצבים כל אחד בסגנון אחר. אני אישית הכי אהבתי את ה’ג’וניור סוויט’, שיש בה קצת כחול שבעיני משתלב שם יפה. ויש כמובן סוויטות מפוארות בהרבה. ובריכת שחיה וכל הפינוקים שאתם יכולים לדמיין. אם אתם באמת רוצים לטבול את עצמכם בפאר ובהדר. או לפנק מישהו שאתם אוהבים..

מחיר- אלף שקל ומעלה.

להזמנות מבוקינג

הנה לינק שבו תוכלו למצוא עוד המלצות מה לעשות בהו צ’י מין סיטי כשאתם מבקרים בעיר.

4_Rivers_Floating_Lodge_Koh_Kong_Cambodia

קמבודיה:

four rivers floating lodge  המלון הצף  של 4 הנהרות

נמצא קרוב לתאילנד ונוח לגישה, על נהר טאטאי בתוך יער הגשם. המלון גובל בשמורת טבע מעניינת וקרוב למפלי טאטאי. ואם לא די בכך- הגישה אליו היא רק באמצעות סירה. המלון מציע סיורי שייט, הדרכת טרקים בטבע וגם  ביקור בשמורת הטבע. וגם מבחר גדול של סרטי DVD..

החדרים עצמם הם למעשה אוהלי בד יוקרתיים שצפים על המים, אבל מספקים רמת שירות גבוהה ביותר, הכוללת וייפיי, טלויזיה ועיצוב מוקפד.

מחיר- כ-800 ש”ח ללילה, כולל ארוחת בוקר.

להזמנות מ’אגודה’

Buadang

לאוס:

TreeTop- טריטופ לינה והרפתקאה

כאן כבר באמת מדובר בחוויה שהמלון הוא חלק בלתי נפרד ממנה. צאו ליומיים או שלושה של אקשן בג’ונגל, כשהדרך היחידה שבה אתם עוברים ממקום למקום היא דרך מערכת של זיפליין! (טוב, וגם טרקים קצרים בין לבין). כך שבמקרה הזה, זה אך טבעי לישון על צמרות העצים 🙂. בקתות שנבנו בבניה מסורתית, בגובה של 10מ’ מעל הקרקע. אל תצפו לפאר כאן, ההדר וההוד באים לידי ביטוי דרך הטבע. המסלול עובר בתוך נופי הפרא של הגונגל, כולל מפלים, נהרות, מערות ועוד. ילדים מוזמנים בשמחה, מגיל 7-8. ואין ספק שהמקום מתאים לטיול בר מצווה הרפתקני שלא ישכח :-).

המחיר- 339$ לשני אנשים ליומיים או 399$ לשלושה ימים.

הנה אתר שמסביר בדיוק על המסלול.

מלון לונה

פיליפינים:

Vigan- Luna hotel- מלון לונה, ויגאן- מלון שהוא מוזיאון אמיתי

לחוויה תרבותית ומהנה בו זמנית, קחו את עצמכם לעיר ויגאן, מרחק 8 שעות נסיעה ממנילה הבירה. האי כולו הוא אתר שימור של אונסקו ומציג את חיי המקומיים בתקופה שבה שלטו הספרדים במקום.

המלון הזה מאפשר לחוות את החוויה האמיתית כפי שהיתה פעם, עם חדרים בעיצוב קולוניאלי טיפוסי, חדר אוכל מפואר, בריכה ובר מגניב. יחד עם כל אלה, המלון מציג עבודות אמנות של אמנים שונים מהפיליפינים, מהעבר ומהווה, ונחשב למלון היחיד בפיליפינים שהוא גם מוזיאון.

מחירים- החל מ- 90$ ללילה.

בדקו תעריפים דרך בוקינג.

ואם אתם חושבים על הפיליפינים, במאמר הזה תמצאו עוד המלצות להרפתקאות שתוכלו לחוות שם.

פירסט קאבין יפן

יפן:

אוקי אז כולנו כבר מכירים את מלונות הקפסולה (הציצו למשל כאן או כאן, מחיר החל מ-100 ש”ח) וגם את המלון שמציע לינה בתוך מדפים של ספרים. אבל מה לגבי המלון הזה:

טוקיו- First Cabin – מלון ‘מחלקה ראשונה’ (בתרגום חופשי :-)).

הקונספט הוא חלוקה של החדרים לפי המחלקות של המטוס. כל חדר הוא בעצם תא ובו מיטה וריהוט מינימאלי. המקלחות (המפוארות) והשירותים (המדוגמים) משותפים, אבל זה לא ימנע מהחוויה להיות יוקרתית ומשעשעת. העיצוב והגרפיקה מאוד מוקפדים ודומים למה שמוצאים בכל מטוס טיפוסי. וגם האוכל מוגש במגשי-טיסה ממש כמו הדבר עצמו. תוכלו לבחור בין חדרים של ‘מחלקה ראשונה’, חדרים של ‘מחלקת עסקים’, וגם חדרים של מחלקת תיירים רגילה. המחלקות מאורגנות לפי מגדר- יש מחלקות של נשים בלבד או גברים בלבד, אז שימו לב..

מדובר ברשת שמציעה את אותו קונספט בערים שונות ביפן.

המחיר-  סביב 40$-60$ בממוצע לחדר. מי אמר שאי אפשר לטייל בזול ביפן?

להזמנות מבוקינג (בטוקיו, למשל)

? רכבות: 

עוד חוויה מדהימה שתתבל את הטיול שלכם כמעט בכל יעד במזרח- במקום מלון, הזמינו כרטיסים לנסיעה ברכבות הלילה. יעדים מסויימים במזרח משקיעים הרבה מאוד בקרונות ובתאי הלינה וזו עשויה להיות חוויה מהנה במיוחד. נסו את רכבות הלילה בהודו, בסין או ביפן. ביפן, אגב, הציגו לאחרונה קרונות פאר מעוצבים ברמה גבוהה במיוחד.

לרעיונות וטיפים נוספים שיתבלו את החופשה המשפחתית שלכם הורידו את האיבוק “לטייל עם ילדים”. 

ואם אתם תוהים מה כדאי לקחת לחופשה הבאה שלכם, הקליקו למאמר שיענה לכם על הרבה שאלות ויפתור לא מעט התלבטויות.

haleli