משפחות מטיילות

מה לקנות להם- 28 רעיונות למתנות שישמחו כל אדם שאוהב לטייל

31/08/2020

אחת מההנאות הכי גדולות שלי היא להכנס לחנות טיולים שווה. אני יכולה לשוטט בה שעות, לבדוק ולעלעל בכל מדף וכל סלסלה, להתלהב כמו ילדה קטנה מכל המצאה או רעיון מדליק שהופך את חיי ההרפתקה לקלים ונעימים יותר.

מכיוון שאני בודאי לא היחידה, יצרתי כאן רשימת רעיונות לכל מי שרוצה לפנק חבר/אדם אהוב שאוהב טיולים. איזה כיף זה לקבל מתנות שכאלה, אותן אנחנו לא מפרגנים לעצמנו בדרך כלל :-).

חילקתי את המתנות לפי תקציב.

מתנות בתקציב של עד 20$:

תיק כלי רחצה- לתליה. אני תמיד ממליצה על תיקי כלי רחצה נתלים, אין לתאר את ההבדל והנוחות המתלווים לזה. כאן אני ממליצה על התיק הזה, שהוא גם מגיע בעיצובים פשוט יפהפיים, גם מאוד נוח לשימוש וגם לא יקר (כ-16$). תראו:

 

ולפינוק אמיתי, אתם יכולים גם להוסיף אחד מאלה – תיק נסיעות לנעליים, יכול להכיל 3 זוגות(13$):

סכו”ם שלושה באחד, מיוחד לטיולים– עשוי מפלסטיק ביולוגי, ללא BPA. מחיר: 4$:

 

וגם ערכת קערות מתקפלות (אחד מהמוצרים האהובים עלי): קערה מתקפלת 500 מ”ל עם מכסה (16$):

 

ועוד אחת, קצת יותר זולה (11$) מגיעה גם עם סכום:

 

סט כוסות יין מסיליקון- אם כבר אוכל, אז יין :-). סט של ארבע כוסות סיליקון מקסימות שאפשר אפילו לקחת בכיס. מחיר: 14$

 

ארגוניות למכשירים אלקטרוניים: הנה אחת של חברת THULE (אני מאוד אוהבת את החברה הזאת, יש לי תרמיל גב שלהם, ואני משמשת בו כבר למעלה משנתיים). מחיר: 19$. ועוד ארגונית אחת נהדרת של חברת Bagsmart, קצת יותר זולה (16$):

 

חגורת כסף מיוחדת ששומרת מפני גניבת זהות (מסתבר שיש אפשרות כזאת..)- מתאימה גם לדרכונים ותעודות, כרטיסי אשראי ומזומן. מחיר: 16$.

מגבת טורקית מיוחדת לטיולים, לחוף הים ולכל מטרה.– קלה במיוחד ואינה תופסת מקום. 100 אחוז כותנה, והיא גם נראית נהדר. ואם כבר אי אפשר לטייל- לפחות אפשר להביא מתנות מהשוק הטורקי 🙂. מחיר: 16$:

נרתיקים רב פעמיים לאריזת אוכל- ידידותי לסביבה ונוח מאוד לנשיאה בתיק. מתאים נהדר לטיולים, כי כשזה לא בשימוש זה ממש לא מורגש בתוך התיק. מחיר: 17$ ל-8 יחידות בשני גדלים שונים:

 

עמדת החלפה ניידת לתינוקות, נהדרת לטיולים ולנסיעות- כל מה שצריך, בגודל מינימאלי ובנוחות מקסימאלית. מחיר: 19$.

 

תגיות שם מעוצבות ע”י מעצבים נחשבים למזוודה/תיק נסיעות, מחיר: 10$-14$. הנה כמה דוגמאות (עיצוב: קייט ספייד, ניו יורק, ג’אקי פראוט ועוד):

 

מעטפת מלתחה לבגדים– ארגון ואריזת הבגדים בצורה נוחה ופשוטה שלא תופסת מקום ושומרת עליהם מפני קימוט. מחיר: 8$:

מתאם לשקעים חשמליים- קטן, קמפקטי, עם שקעים ל-USB. מחיר: 20$:

 

פנס לתליה באוהל, שהוא גם מאוורר פנס בדרגות אור שונות ומאוורר. כל מי שניסה לישון באוהל בלילה חמים מבין למה הדבר הזה חיוני :-). מחיר: 16$

 


טיפ 2022: תנו להם מנוי כמתנה :-).

נשמע קצת פחות כיף, נכון? כי אי אפשר באמת לארוז את זה בסרט ונייר צבעוני..

אז לא! אחת הדרכים הכי שוות לתת מתנה לא חומרית אבל בעלת ערך רב קשורה לאחד מהתחומים שהכי התפתחו בשנים האחרונות: ההרשמות.

אנשים שאוהבים לטייל ולהסתובב בעולם אוהבים לא רק לטייל הכי בסטייל שאפשר, אלא גם להמשיך הלאה בלי להפסיד כלום. ליומולדת 17 של יותם קניתי לו מנוי שנתי ל- masterclass, האפליקציה שמביאה מומחים מכל התחומים הישר למסך הטלפון שלך. הוא מנוי לזה מאז ועד היום, כבר שש שנים.. 

לאחרונה נרשמתי לאפליקציה שמציעה לי תרגולי יוגה מונחים בקלות, בבהירות ולפי מצב הרוח שלי באותו יום. זה משרת אותי היטב, כיוון שאני יודעת שבכל מקום, לא משנה איפה אהיה, אפילו בהפסקה בין טיסות בשדה התעופה, אוכל להמשיך לתרגל ולשמור על הבריאות שלי, בזמני החופשי. 

כמה זה עולה? מחיר האפליקציה שרכשתי לתרגולי יוגה עולה 225 ש”ח לשנה. המחיר של masterclass הוא באמת קצת יקר ועולה 180$ לשנה. 

אבל היום מציעים שפע של הרשמות ומנויים לסדרות של הרצאות און ליין, פודקאסטים מרתקים, סיורים און ליין, ואפילו שיעורי בישול און ליין, במטבחים מכל העולם בטווח מחירים רחב במיוחד. תוכלו לשלם על בסיס חודשי, או שנתי.

זה סוג של פינוק שיש אנשים שלא יפרגנו לעצמם, למרות שהם מאוד ישמחו לקבל.. :-).

ובמחירים זולים יותר (10$ ומעלה) הנה גם מאמר נחמד שכתבתי עם כל מיני רעיונות לפעילויות און ליין מגניבות וחד פעמיות…


מתנות בתקציב של 20$-50$:

עוד מוצר להורים לתינוקות ולפעוטות שאוהבים לנסוע ולטייל: אמבטיה מתנפחת. מחיר: 26$:

 

טרמוס רב תכליתי- של חברת “teabloom”. מיוחד לנסיעות ולטיולים, מכיל ערכה להכנת תה צמחים או קפה. קר/חם, מיועד למגוון רחב של משקאות. אקולוגי וידידותי לסביבה, עשוי מבמבוק. מחיר: 27$:

 

והנה עוד טרמוס נסיעות משגע, של חברת “טרמוס”, מחיר: 30$:

 

כוס קפה ניידת, עם ‘פרנץ’ פרס’: לאנשים שלא יכולים לוותר על הקפה של הבוקר, ולא משנה איפה הם, הנה מכשיר “פרנץ’ פרס” נייד, באמצעותו אפשר להכין קפה איכותי בכל מקום. כל מה שצריך זה מים חמים. מיוחד לנסיעות ולטיולים. מחיר: 29$:

 

מכונת אספרסו ניידת, מיוחדת לטיולים ולנסיעותהנה המצאה גאונית, נוחה וקלה לשימוש, כל מה שצריך זה לקחת אתכם את הקפסולות מהבית. מתנה נהדרת לחובבי טיולים וקפה. יש כאלה?? :-). מחיר: 47$.

 

כוסות ויסקי בצורת גלובוס– כל חובב טיולים אוהב שהיום יום שלו מזכיר לו קצת את רחבי העולם. בין אם זה כוס קפה עם תמונת נוף, טי שירט עם ציטוט מספר הרפתקאות או כוס ויסקי של סוף היום.   מחיר: 30$

 

בישול בשטח: סט של 2 סירים לבישולי שדה מטיטאניום. מחיר: 35$.

 

מזרן יוגה מיוחד לנסיעות מזרן יוגה של חברת Manduka קל משקל, המתקפל לגודל קטן שיכול להכנס לכל תיק/מזוודה. מחיר: 36$

 

ולחובבי השטח והקמפינג- מזרן מתנפח למצע מתחת לשק”ש– קל משקל ולא תופס מקום, גם למבוגרים וגם לילדים. מחיר: 40$:

 

ערסל נייד– מתנה נהדרת לכל חובבי השטח ו/או החוף.. הנה שני דגמים מומלצים. מגיעים בגודל יחיד או זוגי, עם כל מה שצריך כדי לתלות אותם בשטח. מחיר: 26$-55$:

 

מתנות מעל 50$:

הנה מוצר מוטרף, מחברת Aha היוקרתית. מי שבאמת רוצה להוציא כסף על סטייל- הנה נרתיק נסיעות “מחלקה ראשונה” למכשירים אלקטרוניים, בעיצוב של מגאן מארקלס. מחיר: 535$.

רחפן מצלמה– צילומים משגעים בזויות מדהימות. הנה רחפן מומלץ באיכות טובה. מחיר: 400$:

 

ערכת גילוח לגבר- מיוחדת לנסיעות. ערכת פינוק מבית “אמנות הגילוח”, המכילה את כל מה שצריך לגילוח במהלך טיול- מחיר: 95$

 

איור אישי המספר את סיפורי הטיולים האישיים שלכם בעולם– זוג האמנים בעלי חברת Places and spaces מציעים לאייר על פי הזמנה אישית את סיפורי הטיולים שלכם. התוצאה- מקסימה. המחיר: כ-60$. הנה דוגמא:

אגב, מלא רעיונות נוספים תוכלו לקבל מהרשימה הזאת, ובמיוחד מהרשימה הזאת


מתנות DIY לאנשים אהובים בחייכם, שאוהבים טיולים, מסעות ועולמות רחוקים:

לחברת Atlas coffee club יש מועדון הרשמה שהחברים בו מקבלים בכל חודש קפה איכותי ממקום אחר בעולם. לחברת Battlebox יש מועדון שהנרשמים אליו מקבלים בכל חודש חבילה מלאה בגאדג’טים וציוד לחובבי השטח.

אבל לא חייבים לתת מתנה הרשמה למועדון מסויים. אפשר בהחלט להכין בעצמכם מתנה נהדרת, לראש השנה או ליומולדת, שתלווה את יקיריכם לאורך כל השנה :-). בחרו נושא שאהוב עליהם- למשל קפה, או ציוד שטח או יין או מוסיקה או כל דבר אחר, ורכשו להם 12 מוצרים שונים, כל אחד מייצג מקום אחר בעולם. למשל- 12 סוגי קפה מרחבי העולם.

אפשרות אחרת- רכשו 12 מוצרים קטנים, לכל חודש בשנה, הקשורים לתחום המעניין אותם- למשל ציוד לקמפינג או כלי בישול שונים וכו’. יש המון אפשרויות.

כך, גם אם הם לא יכולים לטייל בכל חודש למקום אחר- הם לפחות יכולים קצת לחוות עולמות רחוקים.


ורעיון אחרון לסיום- סדנת צילום משפחתית: 

אפשר לרכוש מתנה משפחתית למשפחה שאוהבת לצאת לטיולים ברחבי העולם. שרון עמית, צלם מקצועי נפלא (שהוא גם חבר ילדות שלי..) ואני, יצרנו קורס הדרכה ייחודי לצילום חוויות, מסעות, וטיולים- לכל המשפחה. הקורס מועבר באופן פרטי, ומותאם להרכב המשפחתי ולאמצעי הצילום המועדפים עליכם. כל הפרטים אצל שרון.

שיהיו לכם חגים נהדרים וחגיגות נפלאות!

haleli